Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در هر جایگاه و منصبی که مشغول به خدمت هستیم باید در بیان انتقادات انصاف را رعایت کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی با اشاره به اینکه شورای پنجم رشت فعالیت خود را با دعای خیر نماینده ولی فقیه در گیلان آغاز کرد، اظهار داشت: اخیرا یکی از همکاران شورایی در خصوص عدم ملاقات اعضای شورای پنجم رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان معترض شده و این در حالی است که در ابتدای فعالیت دوره پنجم شوراها در شهریور ماه سال جاری اعضای شورای رشت با آیت الله قربانی دیدار و از بیانات و راهنمائی‌های معظم له جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری و بهبود وضعیت رشت بهره مند شدند و مطالبی که اخیرا با این مضمون مطرح شد موجب تعجب همگان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از یک ماه است که به منظور بهره مندی از ظرفیت نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تقاضای ملاقاتی به صورت مکتوب از جانب شورا تنظیم و برای آنان ارسال شده است اما تاکنون هیچ پاسخی در این زمینه دریافت نکرده ایم.

علوی با اذعان به اینکه رئیس شورای اسلامی شهر رشت دست یاری به سوی نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به منظور رفع مشکلات شهر دراز نموده است تصریح کرد: به عنوان یکی از منتخبین مردم فهیم رشت در شورای اسلامی تمام تلاشم را برای برقراری ارتباطات و انجام رایزنی‌ها با هدف رفع مشکلات رشت به کار خواهم گرفت و خود را خادم همیشگی مردم می دانم.

وی بیان کرد: یقینا عدم پاسخ نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به تقاضای دیدار اعضای شورا به علت مشغله های کاری فراوان می باشد و امیدوارم به زودی این موضوع بررسی و پاسخ داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به کنده کاریهای انجام شده در سطح رشت افزود: حفاری‌های انجام شده توسط سایر دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده و با تمام این اوصاف شهرداری رشت به منظور رفاه حال شهروندان در معابری که به لحاظ آسفالت با مشکلات بیشتری مواجه شده اند مشغول اجرای آسفالت هستند و ان شاالله با بهبود وضعیت آب و هوا این مهم نیز با جدیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

علوی با بیان اینکه وفاق و همدلی نیاز اصلی و اساسی شهر رشت در شرایط فعلی است گفت: تخریب ناحق اعضای شورا توسط یکدیگر نتیجه و حاصلی برای رشت به همراه نخواهد داشت و با نگاهی به گذشته این شهر متوجه می شویم که بیشترین آسیب‌ها از جانب چنین درگیری‌هایی نصیب رشت شد و امیدوارم همه ما به دور از هر گونه غرض ورزی‌های شخصی و با تمام توان به فکر رفع مشکلات شهر رشت باشیم و با اجتناب از هوچی گریهای بیهوده در تحقق اهداف شهری بکوشیم.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر شنبه در همایش روز شوراها که در شهرداری قم برگزار شد با بیان اینکه موضوع شورا از جمله موارد مورد تاکید دین است گفت: یکی از نهادهایی که اراده مردم در آن نقش اصلی دارد شورای های اسلامی شهر و روستا است که سبب خیر برای کشور است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در برهه هایی برخی دولت ها همکاری لازم را با شوراها در پیشبرد اهداف و ماموریت های آن نداشتند که ضرورت دارد توجه لازم به شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گیرد.

امیرآبادی گفت: برخی تخلفات سبب شده تا نگاه مردم به نهاد شورا تغییر کند، هر چند که در هر دوره شاهد قدرتمندتر شدن شوراها هستیم.

وی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در سطح کشور هستند این امر افتخاری برای استان و مسوولان است.

نماینده قم در خانه ملت بیان کرد: در طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های زیادی در مسیر عمران و آبادی کشور صورت گرفت که این خدمات باید برای مردم تبیین شود.

کد خبر 6090204

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است