Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، جبارکیانی‌پور، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج امروز، 18 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، سمینار آموزشی یک روزه‌ای را تحت عنوان راهکارهای عملی و مؤثر تجارت با فدراسیون روسیه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این سمینار از ساعت 9:30 تا 14 روز پنج شنبه، 30 آذر ماه 1396 در سالن اجتماعات ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، واقع در خیابان شهید قدوسی (دادگستری قدیم) برگزار می‌شود.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خاطرنشان کرد: حضور در این سمینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان، گواهینامه‌های معتبر مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.
کیانی‌پور با بیان اینکه این سمینار با حضور سیدمجتبی موسویان، مدیرکل بازرگانی آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت، رایزن بازرگانی سابق ایران در روسیه و از اساتید برجسته مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود، تصریح کرد: نام نویسی به صورت سیستمی و به مدت 45 دقیقه از ساعت 9:15 صبح انجام می پذیرد.
وی ادامه داد: در این سمینار مباحثی از جمله آشنایی با شاخص‌های اقتصادی و تجاری روسیه ونقش این کشور در تجارت جهانی و اهمیت بازار آن، آشنایی با پیشینه روابط دو جانبه و بررسی مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، آشنایی با مسائل بانکی و روش‌های پرداخت و روش‌های مناسب حمل و نقل کالا درتجارت با روسیه، نقش دریای خزر در تجارت با روسیه، اعتبارسنجی و استعلام مؤثر از شرکت‌های روسی، آشنایی با نحوه تنظیم قرارداد تجاری با شرکت‌های روسی، معرفی محصولات دارای مزیت برای تجارت با روسیه، نقش فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های توزیع کننده کالا و نحوه همکاری و مشارکت با شرکای روسی، پیش نیازهای بنگاه‌های ایرانی جهت حضور در بازار روسیه، نحوه ارزیابی بنگاه‌های ایرانی از سوی شرکت‌های روسی، نحوه محاسبه قیمت تمام شده محصول صادراتی در بازار روسیه و ویژگی‌های قوانین گمرکی و مالیاتی روسیه ارائه خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33227953-074، فکس 33234355-074 و ایمیل yasoujccim@yahoo.com تماس بگیرند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (2024 IRAN EXPO )

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (2024 IRAN EXPO ) شرکت می‌کند.

صمد یوسفی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: اتاق بازرگانی به‌عنوان کانون بخش‌خصوصی استان به‌منظور معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های اقتصادی و توانمندی‌های صادراتی زنجان، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ) که با هدف ترویج الگوی توسعه زنجیره ارزش کسب‌وکارهای تولیدی و خدماتی و با محوریت طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ که روزهای هشتم الی دوازدهم اردیبهشت سال‌جاری با حضور مدیران ارشد، صنعتگران و تجار و بازرگانان خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

یوسفی‌اصل گفت: یکی از مهمترین فرصت‌های پیش‌روی فضای اقتصادی کشور است تا با عرضه کردن محصولات صادرات غیرنفتی و معرفی زنجیره‌های ارزش صادرات‌محور ضمن ارائه مستقیم ظرفیت‌ها و چالش‌ها، اهمیت حضور خود در نقشه تجارت جهانی را نمایان کند.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های تمرکز ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، تولیدات صنعتی، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی‌مهندسی و صنعت پتروشیمی است، اضافه کرد: اتاق بازرگانی زنجان نیز با اتکا بر رویکرد نمایشگاه، پیشبرد و ارتقای مبادلات تجاری کشور از طریق ارائه محصولات با کیفیت صادراتی و شناخت نیاز بازارهای جهانی، تلاش خواهد کرد با زبانی ساده و با الگوبرداری از ساختار اکسپوها، گذشته، حال و چشم‌اندازهای آینده ظرفیت‌های ذاتی و فضای اقتصادی استان را به نمایش بگذارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اتاق بازرگانی زنجان در این نمایشگاه که بیش از دو هزار تاجر خارجی از آن بازدید می‌کنند، مساعی خود را متمرکز در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، نمایش محصولات زنجیره‌های ارزش استان، معرفی سبد صادرات غیرنفتی استان، میزان تعامل با بخش خصوصی (G2B)، فرصت‌سازی برای تعاملات با بخش خصوصی (B2B)، امضای تفاهنامه‌های تجاری و مذاکرات تجاری خواهد کرد.

کد خبر 746839

دیگر خبرها

  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (2024 IRAN EXPO )
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها بالاخره به کجا رسید؟