Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@08:44:15 GMT

صدور مدارک جعلی به نام دانشگاه های مشهد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۷۷۳۴

صدور مدارک جعلی به نام دانشگاه های مشهد

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: در پي اعلام يک مرکز دانشگاهي در مشهد مبني بر اين که افرادي ناشناس با جعل مهرهاي دانشگاه به صدور گواهي هاي کسر حقوق، مدارک و اسناد جعلي اقدام مي کنند موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان با ردزني ، مشخصات ظاهري ۳ متهم را که با تهيه اسناد جعلي و هويتي و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به دريافت تسهيلات بانکي اقدام کرده بودند شناسايي کردند. وي افزود: در اولين مرحله، متهم اصلي پرونده دستگير شد. متهم در بازجويي با اعتراف به جعل اسناد دانشگاهي، ۲ همدست خود و سازنده  مهرهاي جعلي را معرفي کرد که آن ها نيز دستگير شدند.

 

در بازرسي از محل اختفاي آنان، تعداد ۶ مهر مربوط به دانشگاه هاي مشهد و تعدادي نقش امضاي مسئولان دانشگاه ها و تعداد ۸۰ برگ فرم خام آماده، مربوط به کارخانه هاي صنعتي کشف و ضبط شد.

 

خراسان

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس موسسه آموزش عالی عطار مشهد گفت: در این مراسم که در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد، ضمن بزرگداشت مقام عطار نیشابوری، از «رضا اشرف زاده»، استاد و عطارپژوه هم کشور تجلیل به عمل آمد.   سیدحسین مجتبوی همچنین اعلام کرد: موسسه آموزش عالی عطار با هماهنگی انجمن آثار مفاخر فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر مطالعات عطارشناسی و عطارپژوهی کشور را در دانشگاه عطار خراسان راه اندازی می‌کند.   در بخشی از این برنامه، هنرمندان به خطاطی و نقاشی با موضوع عطار نیشابوری پرداختند.

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد