Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@17:50:08 GMT

افتتاح ۱۶۰ پروژه بهداشتی - درمانی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۷۷۸۱

افتتاح ۱۶۰ پروژه بهداشتی - درمانی در مشهد

جامعه: ۱۶۰ پروژه بهداشتی- درمانی از جمله دانشکده داروسازی، بیمارستان امام رضا (ع) ۲، مجتمع آموزشی پژوهشی بهداشتی درمانی فرهنگی و رفاهی برج سپید و... در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افتتاح شد.

قدس آنلاین- ۱۶۰ پروژه بهداشتی- درمانی از جمله دانشکده داروسازی، بیمارستان امام رضا (ع) ۲، مجتمع آموزشی پژوهشی بهداشتی درمانی فرهنگی و رفاهی برج سپید و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افتتاح شد.

دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در آیین افتتاح این پروژه‌ها در سالن آمفی تئاتر برج سپید مشهد گفت: قیمت تمام شده پروژه‌ها در نهایت صرفه‌جویی مطابق با استانداردهای عمرانی و مهندسی و در عین حال سرعت عمل در اتمام آن چیزی نیست جز همت تیم توسعه دانشگاه مشهد و تحقق اقتصاد مقاومتی در ارائه خدمتی در خور شأن و شایسته نظام جمهوری اسلامی که جای تشکر دارد.

وی قول حمایت از طرح‌های نیمه تمام حوزه سلامت استان را با تأمین اعتبار لازم داد و اظهار امیدواری کرد: با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و خیرین در حوزه سلامت استان خراسان، خدمات حوزه سلامت در شهر زائر پذیر و توریستی مشهد و استان افزایش یابد و مجاوران و زائران بهره‌مندی بیشتری از خدمات سلامت داشته باشند.

در ادامه رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز با بیان اینکه طی چهار سال گذشته به همت مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۳۰ درصد به تخت‌های بیمارستانی استان اضافه شده اظهار داشت: بیش از هزار میلیارد هزینه راه‌اندازی ۱۶۰ پروژه در استان نشان از آن دارد که خدمات حوزه سلامت مشهد محور نیست و به تمام نقاط محروم و نیازمند شهر و روستا خواهد رسید، از این رو همه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با سلامت و خیرین در استان موظفند در کنار مسئولان حوزه سلامت برای ارتقای وضعیت سلامت گام بردارند.

وی اضافه کرد با وجود افزایش ۳۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی در حال ساخت ۱۲۰۰ تخت و پیگیری ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی هستیم تا بتوانیم خدمات درمانی را برای زائران و مجاوران بالا ببریم.

دکتر بحرینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز با تشریح برنامه توسعه در حوزه سلامت استان تصریح کرد: در صورت تأمین ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشت تمام طرح‌های نیمه تمام بهداشتی درمانی و...را به پایان خواهیم رساند تا مردم عزیز استان به برکت حضرت رضا (ع) از امکانات شایسته و در خور شأنشان بهره‌مند شوند.

وی در خصوص مجتمع آموزشی پژوهشی بهداشتی درمانی فرهنگی و رفاهی «برج سپید» توضیح بیشتری داد و افزود: این مجتمع با زیر بنای ۲۴ هزارمتر مربع در ۹ طبقه سالن همایش ۱۰۰۰ نفری سالن اجتماعات، کلاس‌های آموزشی سالن‌های پذیرایی و آمفی تئاتر نه تنها افتخار «مشهد ۲۰۱۷» است بلکه برای برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های بین المللی کشور با امکانات مجهز صوتی تصویری ترجمه سخنرانی‌ها و... افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

 دکتر دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم طی سخنانی به کمبود ۴۰ هزارمتری فضای آموزشی و کمبود نیروهای خدماتی و پشتیبانی در این دانشگاه اشاره و اظهار امیدواری کرد: با برطرف شدن کمبودها و با ظرفیت‌های علمی پژوهش و آموزشی بهداشتی درمانی و دانشجویی بالایی که در این دانشگاه وجود دارد و جذب نیروهای جوان هیئت علمی و تلاش کارکنان حوزه سلامت روز به روز به شوکت و عزت جمهوری اسلامی افزوده شود و اهداف بلند جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها تحقق یابد.

منبع: روزنامه قدس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، دستور تامین منابع مورد نیاز و تکمیل این پروژه را صادر کرد تا با تسریع در ساخت، تا پایان سال تکمیل و بهره برداری از ۵۹ تخت این پروژه انجام شود. 
 
وزیر بهداشت نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

 عین اللهی با اشاره به پذیرش بیماران حوادث رانندگی در بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI کشور امروز در جنوب غرب تهران افتتاح شد تا دسترسی مردم و بیماران به این خدمات افزایش یابد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی در سطح شهر نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های پیشرفته و سرمایه‌ای پزشکی در دولت مردمی در سراسر کشور، از تداوم تامین این دستگاه‌ها برای افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و تصویربرداری در سال جاری و سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود