Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@19:56:56 GMT

ایندکس مطالب کانال‌های تلگرامی در جستجوگرها +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۷۸۹۵

ایندکس مطالب کانال‌های تلگرامی در جستجوگرها +عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نسخه جدید پیام رسان پرطرفدار تلگرام  روز گذشته منتشر شد؛ نسخه 4.6 که تغییرات و قابلیت‌های جدیدی برای این پیام رسان ایجاد کرده است.

اما یکی از ویژگی‌های جدیدی که توجه کاربران را به خود جلب کرده است امکان اضافه شدن مطالب کانال‌ها در سایت تلگرام و بنابراین ایندکس شدن مطالب در جستجوگر گوگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می دانید یکی از مهمترین معایب تلگرام در مقایسه با دیگر شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر، فیسبوک و ...، عدم امکان دستیابی به کانال‌ها از طریق موتورهای جست‌وجو (به خصوص گوگل) بود. این امر موجب شده بود کانال‌های تلگرامی از مزایای گوگل برخوردار نباشند. با توجه به آخرین آپدیت تلگرام، از این پس تمام محتواهای کانال‌های تلگرام در سایت تلگرام و به تبع آن در جستجوگر گوگل قابل مشاهده خواهد بود. این امر می‌تواند به گرفتن عضو از طریق گوگل منتهی شود.

هر چند تصمیم‌گیری در این باره در ابتدای راه این ویژگی زود به نظر می‌رسد، با توجه به قدرت دامنه تلگرام و محتوای بسیار زیادی که از طریق تلگرام در حال انتشار است، در صورتی که این محتواها از نظر گوگل محبوب شوند و برای میلیون ها جست و جویی که روزانه انجام می شود، زیاد مشاهده شود، می تواند کاربران تخصصی را از گوگل به سمت کانال ها هدایت کند. بنابراین تعداد پست و کیفیت محتوای تولیدی در گرفتن عضو از این طریق اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)

مهم‌ترین اتفاقی که نه تنها در ایران، بلکه در جهان جستجو شد، پاسخ و حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل بود. بعد از آن، ماه رمضان و شب قدر و دعاهای این ماه بیشترین جست‌وجو را داشتند. نکته جالب اینجاست، مردمی که دعای مجیر جست‌وجو می‌کنند، مرگ «فرامرز اصلانی» خواننده هم برایشان مهم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی موجب شادمانی و امیدواری ملت‌های آزاده شد
  • بازآفرینی تصویر عطار نیشابوری توسط عمار تفتی
  • زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام