Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-18@06:19:58 GMT

برف و کولاک ۱۲ استان را درنوردید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۰۲۷

رئیس سازمان امداد و نجات از وقوع برف و کولاک در ۱۲ استان کشور خبر داد و گفت: حدود 400 مسافر که گرفتار در برف و کولاک شدند، اسکان اضطراری یافته و 8 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.به گزارش بلاغ، مرتضی سلیمی در ارتباط با وقوع برف و کولاک در 12 استان کشور اظهار داشت: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، سمنان، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان درگیر برف و کولاک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امدادرسانی در 46 محور مواصلاتی و روستا گفت: حدود 400 مسافر که گرفتار در برف و کولاک شدند، اسکان اضطراری یافته و 8 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات از رهاسازی بیش از یک هزار خودروی گرفتار در برف خبر داد و اعلام کرد: 8 نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و حدود 7 هزار و 500 نفر نیز امدادرسانی شده‌اند.

سلیمی به وقوع گردوغبار طی 48 ساعت گذشته در خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: 5 شهرستان آبادان،‌ خرمشهر، شوشتر، دشت آزادگان و گتوند درگیر گردوغبار شده‌اند که نیروهای امدادی 7 هزار و 400 عدد ماسک میان حادثه‌دیدگان توزیع کرده‌اند.


منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم شدن حدود ۱۶ تُن فرآورده خام دامی در اصفهان

مدیرکل دامپزشکی اصفهان گفت: ۱۵ هزار و ۸۷۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی و ناسالم، از سطح مراکز عرضه استان ضبط و پیش از ورود به چرخه مصرف از دسترس خارج و معدوم شد.

دکتر سیدرضا موسوی افزود: هشت هزار و ۸۲۹ بازدید از مراکز تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی در راستای اجرای «طرح ملی تشدید نظارت‌های بهداشتی نوروزی و ماه رمضان» از نوزدهم اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۲۲ فروردین سالجاری توسط ۶۸ گروه ثابت و سیار دامپزشکی در استان انجام شد.

او ادامه داد: در قالب این طرح، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌های نگهداری فراورده‌های دامی، مراکز عرضه، مراکز طبخ غذا، هتل‌ها و خودرو‌های حمل فراورده‌های دامی توسط ۹۰ نفر از ناظران بهداشتی دامپزشکی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند.

مدیرکل دامپزشکی اصفهان اظهار داشت: ۱۳۲ هزار و ۷۴۰ کیلوگرم لاشه غیربهداشتی دام و طیور شامل ۱۱۰ هزار و ۸۵ کیلوگرم لاشه طیور و ۲۲ هزار و ۶۵۵ کیلوگرم لاشه انواع دام در قالب طرح مزبور، از کشتارگاه‌های دام و طیور استان ضبط و از دسترس خارج شد.

او با اشاره به کشف و ضبط ۷۶ هزار و ۵۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی ناسالم از سطح مراکز عرضه در استان اضافه کرد: کارشناسان دامپزشکی استان در این مدت بر روند کشتار هفت میلیون و ۳۲ هزار و ۹۱۴ قطعه طیور و ۱۶۶ هزار و ۸۷۱ راس دام سبک و سنگین نظارت بهداشتی و شرعی کردند.

موسوی از شهروندان خواست تا فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز، مراتب را با سامانه پاسخگویی سراسری دامپزشکی به شماره ۱۵۱۲ اطلاع دهند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فراورده‌های خونی
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • معدوم شدن حدود ۱۶ تُن فرآورده خام دامی در اصفهان
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت