Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهرم-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم گفت: نمایشگاه از ایده تا درآمد با فعالیت ۶۰ غرفه در جهرم برپا شده است.

محمد دانش نیا در گفت  و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی نمایشگاه «از ایده تا درآمد» در جهرم گفت: این نمایشگاه در دو بخش تدوین شده که بخش اول عرضه و فروش محصولات تولیدی و بخش دوم معرفی ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان در سرمایه گذاری و اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سعی شده با برنامه ریزی و ارائه کارگاه های آموزشی نحوه ورود جوانان و افراد جویای کار و فعالین اقتصادی به بازار در این کارگاه ها به خوبی پوشش داده شود.

 دبیر علمی نمایشگاه از ایده تا درآمد ادامه داد: همچنین در این کارگاه ها نحوه حمایت دولت از طرح های سرمایه گذاری نیز بیان خواهد شد و سعی بر ان است که بتوان در جهت اشتغال جوانان گام برداشت.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جهرم با دعوت علاقه مندان و عموم مردم جهت بازدید از نمایشگاه و شرکت در کارگاه های آموزشی، بیان کرد: این نمایشگاه که از ۱۳ آذر برپا شده به مدت ۵ روز در مصلی نماز جمعه شهر جهرم و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ آماده بازدید و حضور علاقه مندان در کارگاه های آموزشی است.

دانش نیا ادامه داد: همچنین در پایان برای افراد حاضر در کارگاه ها گواهی شرکت در دوره نیز اعطاء می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان