Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@17:14:56 GMT

کشف ۶۲ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۱۵۱

کشف ۶۲ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

‍ اهواز_ ۶۲ قبضه سلاح  غیر مجاز درعملیات های پلیس طی ۳ روزگذشته در سطح خوزستان کشف شد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سردار حیدر عباس زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملین تیراندازی های غیرمجاز ودارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس امنیت عمومی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد پلیس گفت: پلیس امنیت عمومی با تلاش بی وقفه در مرکز استان(اهواز) وشهرستانهای تابعه استان خوزستان در ۳ روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی موفق به شناسایی ودستگیری ۵۶ نفر از عاملین تیراندازی های غیر مجاز ودارندگان سلاح غیر مجاز شدند.
سردار عباس زاده در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفا متهمان تعداد ۸ قبضه سلاح جنگی و ۵۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و تعداد ۲۳۴ انواع فشنگ کشف شد، افزود: جمعا ۶۲ قبضه سلاح غیرمجاز کشف وضبط شد.
 فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه اذعان داشت: به مردم شریف استان قول می دهیم با کسانی که آرامش مردم را برهم می زنند برخورد قاطع کرده ومحیط را برای مجرمین به طور مستمر ناامن کنند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی