Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون اسکواش؛ مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش ایران که به همراه مسعودقره ضیاالدینی کارشناس فدراسیون در اجلاس جهانی اسکواش شرکت کرد دیپلماسی فعالی را در حوزه های مدرسی و آموزش و مربیان و داوران و کرسی ها و ارتباط نزدیک با کشورها را پیشنهاد داد.
ارائه پیشنهادات توسط سلیمانی در صحن اجلاس و نشست تخصصی با مایکل خان و مانیوم مسولین آموزش و مربیان فدراسیون جهانی و اندرو شَِلی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی باعث شد که این فدراسیون به این جمع بندی برسد که مسولیت تحقیق و پژوهش فدراسیون جهانی را به مسعودسلیمانی اعطا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در ابلاغ مورد نظر دو تحقیق مبنی بر اینکه چرا اسکواش سالم ترین ورزش هاست ؟ و موضوع دوم اینکه سیستم های انرژی غالب در اسکواش کدام است ؟ را هم سفارش داده است . این موفقیت که نخستین خروجی از این حضور بود را به جامعه اسکواش تبریک عرض کرده و رایزنی های دیگری هم در اجلاس فرانسه صورت گرفت که نتایج آن اعلام خواهد شد.
فدراسیون اسکواش علاقمندان را برای مشارکت در نخستین موضوعات تحقیقی فدراسیون جهانی دعوت به همکاری می کند که نام آن ها جزو اولین پژوهشگران جهانی اسکواش در تاریخ این ورزش بماند.
­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه بازیکنان و مربیان استقلال: بیانیه باشگاه غیر حرفه ای بود؛ به سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم

کادرفنی و بازیکنان استقلال تاکید کردند به تصمیمات سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارند.

طرفداری | باشگاه استقلال پس از بازی رفت ایران - ترکمنستان و نیمکت‌نشینی سیدحسین حسینی و ابوالفضل جلالی، بیانیه‌ای منتشر و بابت این موضوع انتقاداتی را متوجه کادر فنی تیم ملی کرد.

حالا بازیکنان و کادرفنی استقلال بیانیه زیر را در این خصوص منتشر کردند:

در فوتبال حرفه‌ای شکی وجود ندارد که باید تحت هر شرایطی به تصمیم سرمربی احترام گذاشت. به عبارت بهتر، این نفرات بر اساس تصمیم و تدبیر سرمربی تیم ملی در جهت اجرای برنامه‌های او دعوت می‌شوند. بنابراین هرگونه اظهارنظر یا بیانیه احساسی و خارج از عرف فوتبالی، غیرحرفه‌ای تلقی شده و کمکی به تیم ملی و ملی پوشان نخواهد کرد.

بنابراین اعتراض به بازی نکردن ملی‌پوشان توسط باشگاه‌ها را نه به نفع بازیکنان می‌دانیم، نه به صلاح باشگاه‌ها و نه در شأن تیم ملی. بار دیگر تأکید می‌کنیم همه نفراتی که به تیم ملی ایران دعوت شده‌اند شایسته و لایق این پیراهن هستند و هر تصمیمی سرمربی و کادر فنی تیم ملی بگیرد، به آن احترام گذاشته و مثل همیشه از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید:

استوری مشترک ملی پوشان استقلال؛ همه باهم برای سربلندی ایران!

بیانیه جدید استقلال: نمی‌خواستیم در کار امیر قلعه نویی دخالت کنیم!

اعتراض باشگاه استقلال: چرا آرمین سهرابیان به تیم ملی دعوت نشد و ابوالفضل جلالی بازی نکرد؟

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آموزش ایستگاهی به ۲۲۰۰ نفراز مسافرین نوروزی درمازندران
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • دعوا بر سر یزدانی/ خرج ۲.۵ میلیاردی روی دست دبیر!
  • پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • بیانیه بازیکنان و مربیان استقلال: بیانیه باشگاه غیر حرفه ای بود؛ به سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم