Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهزاده عربستانی که دوست نزدیک ولیعهد این کشور است برای اولین بار با حضور در یک مزایده آثار هنری در نیویورک تابلوی چهره حضرت مسیح اثر داوینچی را به مبلغ نیم میلیارد دلار خریداری کرده و سپس آن را با یک پرواز ویژه به موزه لوور ابوظبی منتقل کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از دستگاه اطلاعات آمریکا نوشت، در آخرین نمایشگاه فروش تابلوهای لئوناردو داوینچی، نقاش مشهور ایتالیایی در نیویورک یک تابلو از چهره حضرت مسیح که روی آن عبارت "نجات دهنده زندگی" نوشته شده بود، به قیمت ۴۵۰ میلیون دلار یعنی حدود نیم میلیارد دلار توسط بندر بن عبدالله بن عبد العزیز آل سعود، شاهزاده عربستانی و دوست نزدیک محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون نام بندر بن عبدالله در هیچ مزایده آثار هنری در نیویورک، لندن یا پاریس دیده نشده بود.

شاهزاده عربستانی مبلغ را با یک فقره چک در بانک سیتی گروپ نیویورک پرداخت کرد.

سپس تابلوی یاد شده با یک فروند هواپیمای اماراتی از نیویورک به منطقه خلیج فارس منتقل شد.

شعبه موزه لوور فرانسه در ابوظبی عصر جمعه اعلام کرد که تابلوی مذکور در داخل محفظه‌ای شیشه‌ای که ضد گلوله و ضد لیزر است،‌ در این موزه قرار گرفت و به گفته یکی از مسؤولان این موزه تابلو از روز دوشنبه برای بازدیدکنندگان به نمایش درخواهد آمد.

به گفته این مسؤول، موزه لوور ابوظبی تابلوی داوینچی در سال بیش از دو میلیون بازدیدکننده خواهد داشت.

روزنامه وال استریت به نقل از اطلاعات آمریکا نوشت،‌ تصور می‌شد که شاهزاده عربستانی این تابلو را به عربستان بفرستد اما تابلوی یاد شده با یک هواپیمای ویژه وارد امارات و به مجموعه آثار موزه لوور ابوظبی افزوده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور

حسن روح الامین، نقاش برجسته کشور که آثار مذهبی او بسیار مورد توجه قرار گرفته است با در نظر گرفتن سروده رهبر انقلاب پستی در فضای مجازی با بیتی از این شعر منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد