Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال از وضعیت این تیم به هیچ وجه رضایت ندارد.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از ایسنا، یک روز قبل از مصاف استقلال و سپاهان، وینفرد شفر در نشست خبری خود اعلام کرد که تیمش اردویی تدارکاتی را در دوبی برگزار می‌کند تا برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر آمادگی بیشتری داشته باشد. با این‌حال بعد از این نشست خبری او با افتخاری صحبتی داشت و آن‌جا مدیرعامل استقلال به او گفت که امکان سفر به دوبی و برگزاری اردوی تدارکاتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله باعث عصبانیت شدید شفر شد و بحث او با افتخاری به نتیجه مد نظر شفر نرسید تا استقلالی‌ها در تهران بمانند.

با این‌حال مشکل مسکن شفر و از طرفی نامشخص بودن وضعیت باشگاه برای نقل و انتقالات عصبانیت بیشتر شفر را به همراه داشته و خیلی عجیب نیست که اگر او عطای استقلال را به لقایش ببخشد و ایران را ترک کند.

اتفاقی که برای افتخاری سنگین خواهد بود و او مطمئنا تلاش می‌کند حداقل در بحث نقل و انتقالات رضایت سرمربی آلمانی را فراهم کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم