Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:32:31 GMT

«سهمیه‌ای برای بهشت» به چاپ رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۶۸۹

«سهمیه‌ای برای بهشت» به چاپ رسید

کتاب «سهمیه‌ای برای بهشت» مشتمل بر نگاهی گذرا به زندگی شهید حیدریان از دریچه نگاه و خاطرات خانواده و همرزمان شهید از دوران مبارزات انقلاب اسلامی،

به گزارش ایسنا، جعفر حیدریان متولد سال ۱۳۳۵ در قم، یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که روز دوم فروردین سال ۶۱ در عملیات «فتح‌المبین»، هنگام آزاد سازی منطقه «تپه چشمه» به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از شهدای روستای فردو قم و ۶۰۰۰ شهید این استان است. زندگی‌نامه این شهید با عنوان «سهمیه‌ای برای بهشت» با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به چاپ رسیده است.

کتاب مشتمل بر نگاهی گذرا به زندگی شهید حیدریان از دریچه نگاه و خاطرات خانواده و همرزمان شهید از دوران مبارزات انقلاب اسلامی، آزاد سازی باشگاه افسران سنندج قبل از آغاز جنگ تحمیلی، حضور در تیم حفاظت امام خمینی (ره) در قم و در نهایت شهادت در عملیات فتح المبین است. صفحاتی از کتاب نیز به بیان خاطرات دوستان ورزشکار شهید از روحیه ورزشی و اخلاق جوانمردانه اش در مسابقات فوتبال اختصاص یافته است.


اولین و بزرگترین مجموعه ورزشی استان قم به نام شهید جعفر حیدریان نامگذاری شده است. کتاب سهیمه‌ای برای بهشت در سال ۹۶ و در ۸۸ صفحه به همراه تصایری از شهید حیدریان، از سوی انتشارات بین الحرمین قم انتشار یافته است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (11 اردیبهشت)
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان