Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-استاندار قزوین با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن اعلام بیت المقدس از سوی رییس جمهوری آمریکا به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس،این حرکت را نقض آشکار قطعنامه های بین المللی خواند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، متن کامل بیانیه عبدالمحمد زاهدی که روز شنبه صادر شده، به شرح زیر است:
تصمیم تحریک آمیز،غیرمنطقی و متفرعنانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا درخصوص اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس،حرکتی ضدانسانی و نقض آشکار قطعنامه‌های بین المللی است که موج مخالفت ها را در سرتاسر کشورهای جهان بویژه ملت های مسلمان برانگیخت و بیش از گذشته شعار وحدت و همدلی را در بین ملت های آزاده و امت محمدی(ص)به عنوان یک ضرورت اولیه و خمیرمایه حرکت های اثربخش مطرح و بر سر زبان ها انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش بعدی این بیانه آمده است: اکنون بر همه دولت ها،جریان ها و جمعیت های اسلامی لازم است تا فارغ از اختلافات فرقه ای، دست از نظاره‌گری بردارند و با اتحاد و همبستگی در مقابل فزون خواهی های رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی بایستند.
در قسمت دیگری از این بیانیه آورده شده است: اینجانب ضمن محکومیت این تصمیم خودسرانه، نابخردانه و ضدانسانی رئیس جمهور آمریکا، امیدوارم همه دولت های مستقل، شخصیت های ذی نفوذ، نویسندگان و آزادیخواهان، روشنفکران متعهد و مردمی، جریان های مختلف سیاسی،فرهنگی و اجتماعی در سراسر گیتی بویژه در بین ملت های آزاده و مسلمان، این فرصت و شرایط پیش آمده را مغتنم بشمارند و مساله قدس را در دستور کار دایمی خویش قرار داده و اجازه ندهند، اختلافات فرقه ای و منطقه ای غبار فراموشی بر مساله فلسطین و قدس شریف بنشاند.
در پایان این بیانیه نیز آمده است: آزادسازی قدس شریف و مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان آرزوی هر مسلمان شریف و انسان آزاده ای است که باید در جهت تحقق این آرمان فلسطینیان و امت اسلامی گام های اساسی تری برداشته شود.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند

تظاهرکنندگان در دانشگاه راتگرز نیوجرسی پس از توافق با مسئولان دانشگاه مبنی بر محکوم کردن نسل کشی رژیم صهیونیستی  و قطع روابط با رژیم صهیونیستی کمپ‌های خود را برچیدند.

تظاهرکنندگان می‌گویند که مقامات دانشگاه با حمایت از دانشجویان فلسطینی موافقت کردند و در نظر دارند در بیانیه‌ای نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

به گزارش الجزیره، اوایل روز پنجشنبه به معترضان حامی فلسطین مهلت داده شد تا منطقه را پاکسازی کنند.

اعتراضات در دانشگاه راتگرز باعث شده بود که امتحانات نهایی به تعویق بیافتد.

دانشجویان چندین دانشگاه در آمریکا و برخی از دیگر کشور‌های جهان با برگزاری اعتراضات ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی و دانشجویانی از دیگر کشور‌های جهان در اعتراضات سراسری شرکت کرده اند و در این میان عده زیادی هم بازداشت شده‌اند. گفته می‌شود، پلیس آمریکا تا کنون هزار و ۹۰۰ نفر از افرادی را که در تظاهرات دانشگاهی برای حمایت از فلسطین شرکت کرده‌اند، بازداشت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • استقبال حماس از تعلیق مبادلات تجاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • سازمان دفاع مدنی غزه: هنوز بیش از ۱۰۰۰۰ پیکر زیر آوارها مدفونند
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی