Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مهر علیزاده استاندار اصفهان و ناهید تاج الدین نماینده مجلس امروز شنبه 18 آذر به مناسبت روز دانشجو در جلسه ای با عنوان «دانشگاه و وعده های دولت» در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حاضر می شوند.

به گزارش ایمنا، در این نشست دانشجویی که ساعت 12 امروز شنبه 18 آذر، در  تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود،  مهرعلیزاده استاندار اصفهان و ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن ایراد سخنرانی در رابطه با روز داشجو و بویژه موضوع محوری این نشست یعنی«دانشگاه و وعده های دولت»، در قالب جلسه تریبون آزاد، به سؤالات دانشجویان نیز پاسخ می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است که روز دانشجو، در ایران به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود. این روز، به یاد سه دانشجو (مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی) که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود. این نشست به دلیل تعطیلات آخر هفته گذشته به مناسبت عید میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع)، با دو روز تأخیر برگزار می شود. 

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مومنی معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این دانشگاه در بخش مراقبت تکاملی نوزاد به عنوان یکی از ۳۰ مرکز معتبر ارائه دهنده خدمات فوق تخصصی به نوزادان در جهان ثبت شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی ۶۰۰۰ نفر از پرسنل کادر درمان گیلان در ایام نوروز
  • صدور و تمدید حدود۳۰۰ مجوزبهداشتی ساخت در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • بارگذاری اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال
  • اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال ثبت شد
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگذاری شد
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگزاری شد
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • حضور تیم بازرسی ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سبزواردر خوشاب