Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری تظاهرات‌های ضد آمریکایی در اردن، عربستان و بحرین به بهانه حفظ سلامتی از اتباعشان در این کشور خواستند تا از شرکت در تظاهرات‌ها خودداری کنند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سفارتخانه‌های عربستان و بحرین در اردن به اتباع خود هشدار دادند که از مشارکت در تظاهرات‌های ضد آمریکایی و مخالفت با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته روزنامه القدس العربی، سفارت عربستان در اردن در صفحه توییتر خود نوشت که «از شهروندان عربستانی مقیم اردن و دانشجویان سعودی در دانشگاه‌های این کشور می‌خواهیم که از مکان‌های تجمع و راهپیمایی‌ها به خاطر حفظ جان خود دوری کنند».

سفارت بحرین در اردن نیز در بیانیه‌ای مشابه از شهروندان خود خواست تا از نزدیک شدن به مکان‌های تجمع و راهپیمایی‌های همبستگی‌آمیز با ملت فلسطین خودداری کنند.

کشورهای عربی و اسلامی از جمله اردن روز جمعه صحنه برگزاری تظاهرات‌های ضد آمریکایی در مخالفت با تصمیم ترامپ درباره قدس بود، اما طبق گزارش‌های خبری در چند ماهه اخیر، تحرکات عربستان سعودی و اظهاراتی که برخی مقامهای اسرائیلی مطرح کرده‌اند نشان از تمایل ریاض برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دارد.

اخیرا عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که برای موضوع سازش با رژیم صهیونیستی منتظر اجرا شدن طرح موسوم به «طرح صلح عربی» است که ریاض مبتکر آن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تجمع دانشگاهیان ارومیه در حمایت از دانشجویان معترض آمریکایی
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • حمایت مقتدی صدر از تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین