Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستند «عاشقان ایستاده می‌میرند» با حضور محسن اردستانی رستمی کارگردان این اثر در سالن ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی و برای دانشجویان پاکستانی، افغانستانی و دیگر دانشجویان این دانشگاه اکران شد.

امیرمحمد تصوری مسئول کانون هنر و رسانه دانشگاه مذاهب اسلامی درباره این برنامه گفت: مستند «عاشقان ایستاده می میرند» کاری از گروه مستندسازان بدون مرز که در مورد تیپ زینبیون و مدافعان حرم پاکستانی است در این دانشگاه برای دانشجویان نمایش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف اصلی از اکران مستند «عاشقان ایستاده می میرند» در دانشگاه مذاهب اسلامی، فضای مذهبی آن و علاقه دانشجویان به بحث رزمندگان مدافعان حرم بود. از طرف دیگر با توجه به اینکه پیروزی جبهه مقاومت نیز اتفاق افتاده است، تصمیم گرفتیم تا مستندی با موضوع مدافعان حرم در این دانشگاه نمایش داده شود.

تصوری در پایان اظهار کرد: ما به دنبال اکران مستندهای دیگری نیز هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان درس «آشنایی با دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی یزد از باغ موزه دفاع مقدس یزد بازدید کردند.

در این بازدید که به همت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد صورت گرفت، جمعی از دانشجویان این دانشگاه در قالب درس «آشنایی با دفاع مقدس» به همراه استادان خود از باغ موزه دفاع مقدس استان یزد بازدید و کلاس درس خود را در آنجا برگزار کردند.

این بازدید با هدف آشنایی دانشجویان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از آثار و مواریث فرهنگی، تاریخی هشت سال دفاع مقدس با هدف جریان‌سازی فرهنگی، آشنایی نسل امروز با حماسه هشت سال دفاع مقدس و تقویت روحیه خودباوری و تقویت اقتدار ملی و هویت اسلامی ایرانی برگزار شد.

در این رویداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور استاد درس «آشنایی با دفاع مقدس» ضمن بازدید از تجهیزات و ادوات نظامی به کار گرفته شده در دوران هشت سال دفاع مقدس از تالار‌های باغ موزه دفاع مقدس در حضور کارشناسان هر تالار که خود از حماسه‌سازان دفاع مقدس هستند، بازدید کردند.

در این موزه با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال برای انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش مردم تلاش شده است.

به گزارش آنا، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع کنار پارک آزادگان صفائیه احداث شد و شامل سه بخش محوطه، دو طبقه گالری نمایشگاهی و مفهومی و ساختمان اداری است.

زیربنای باغ موزه دفاع دفاع مقدس استان یزد با ۱۶ هزار مترمربع زیربنا احداث شد که زیربنای ساختمان اصلی آن سه هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

همچنین در گالری این مرکز، اسناد و مدارک و آثار حجمی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

استان یزد ۳ هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، ۳۰۰ هزار بسیجی و افزون بر ۳۰ هزار رزمنده دارد که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • مقابل ابرقدرت‌های چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • ما مقابل ابرقدرت‌هایی چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود