Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیر اداره درآمدهای عمومی شهرداری سنندج گفت: کسانی که تا پایان امسال عوارض خود را بصورت کامل پرداخت کنند از تخفیف 15 درصدی پرداخت بهره مند خواهند شد.

کتایون خراسانزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوارض یکی از مهمترین منابع درآمدی شهرداری ها است و پرداخت بموقع عوارض های شهری از سوی شهروندان می تواند زمینه خدمات رسانی بهتر را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: شهرداری ها هر سال در راستای مشارکت بهتر شهروندان در پرداخت عوارض در ماه های پایانی سال اقدام به اعمال تخفیف عوارض می کنند که این کار علاوه بر مراجعه شهروندان در ماه های پایانی سال به ضرر مودیانی نیز که در ابتدای سال اقدام به پرداخت عوارض می کردند بود.
مدیر اداره درآمدهای عمومی شهرداری سنندج ادامه داد: امسال در راستای بهره مندی تمامی شهروندان از تخفیف های اعمال شده و ترغیب شهروندان به پرداخت عوارض از ابتدای سال و با مصوبه شورای شهر این تخفیف در قبض ها اعمال شد.
وی با بیان اینکه تخفیف 15 درصدی عوارض برای جرائم کمیسیون ماده 100 اعمال نمی شود افزود: برای عوارض نوسازی به صورت سالیانه نیز طبق قانون تخفیف دائمی 10 درصدی وجود دارد که برای همه مودیان خوش حساب اعمال خواهد شد.
خراسانزاد اظهار کرد: اگر عوارض نوسازی در طول سال پرداخت نشده و به سال بعد موکول شود نه تنها شامل تخفیف نشده بلکه مشمول جریمه 9 درصدی بابت یک سال تاخیر نیز خواهد شد.
وی همچنین یادآور شد: بدون شک بجز این تخفیف 15 درصدی که از ابتدای سال جاری اعمال شده، تاپایان سال هیچ گونه تخفیف دیگری نخواهیم داشت.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با جمعیتی در حدود 500 هزار نفر با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
7348/6108

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاک‌سازی و بازگشایی شده است و شهروندان می‌توانند از این مسیرها تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، روح الله خوشبخت، امروز_ سه‌شنبه هفتم فروردین_ اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاک‌سازی و بازگشایی شده است و شهروندان می‌توانند از این مسیرها تردد کنند.

وی با اشاره به بارش باران و نزول رحمت الهی در شیراز، افزود: خدا را شاکریم که با این بارش‌ها بخشی از کم‌آبی سال‌جاری در شیراز جبران شده است و تمام تلاش مجموعه خدمات شهری و نیروهای شهرداری شیراز این بود که شهروندان بتوانند با وجود بارش‌های فراوان ترددی امن را در سطح شهر تجربه کنند.

معاون شهردار شیراز تاکید کرد: در حال حاضر تمام مسیرهای رفت‌وآمد در سطح شهر شیراز باز است و تنها به دلیل حجم زیاد آب ورودی به کنارگذرها و نیاز مبرم مسیرها به لایروبی، این مسیرها همچنان مسدود بود که با تلاش مجموعه خدمات شهری کنارگذرها نیز در کمتر از ۱۲ ساعت بازگشایی شده است.

خوشبخت همچنین از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تشکر کرد که با تلاش شبانه‌روزی و مدیریت آب‌های سطحی، روز ایمنی را برای شهروندان رقم زدند و اضافه کرد: تلاش کردیم خاطره‌ای خوش از تعطیلات نوروز و بارش باران برای شهروندان عزیز باقی بماند و باوجود بارش فراوان و آب‌گرفتگی معابر با تلاش نیروهای خدمات شهری هیچ حادثه‌ای برای شهروندان به وجود نیامد.

کد خبر 739339

دیگر خبرها

  • عملکرد شهرداری سنندج مصداق تبدیل شعار خدمت به عمل است
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • شهرداری سنندج روندعمران شهری را با سرعت بیشتری ادامه دهد
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی