Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون آموزشی و پژوهشی بنیاد بیماری‌های خاص از تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و این بنیاددر راستای تصویب قانون حمایتی از مبتلایان به اختلال اوتیسم خبر داد.

به گزارش‌ خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمدجواد کیان روز شنبه در سومین همایش بین‌المللی اوتیسم افزود: مشکلات بیماران اوتیسم در این کمیته بررسی و نیازهای این بیماران تدوین می‌شود تا در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیان اظهار کرد: اوتیسم هم اختلالی ناشناخته است و بنیاد بیماری های خاص از سه سال پیش کار در حوزه اختلال اوتیسم را آغاز کرده است.
به گزارش ایرنا ، فاطمه هاشمی ، مدیر عامل بنیاد بیماری های خاص پیش تر اعلام کرد: قرار بود این بنیاد هر سال یک بیماری را به عنوان بیماری خاص معرفی و حمایت کند که این امر منوط به حمایت دستگاه های ذیربط است این در حالی است که تاکنون چنین امری محقق نشده است.
اوتیسم یک اختلال ت پیچیده نوروبیولوژیک است که معمولا تا پایان عمر یک فرد طول می کشد.اوتیسم در تمام گروه های گروه های نژادی ، قومی و اجتماعی رخ می دهد و احتمال ابتلای پسران چهار برابر بیشتر از دختران است.
توانایی مبتلایان به این بیماری در برقراری ارتباط با دیگران ضعیف است .همچنین این مبتلایان رفتارهای تکراری نیز زیاد انجام می دهند.
خبر در حال تکمیل است .
اجتمام**3377
خبرنگار :سمانه زین العابدین

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • کودکان پسر ۴ برابر بیشتر از دختران به اختلال طیف اوتیسم مبتلا می‌شوند
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند