Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در پاسخ به مطالبي كه تحت عنوان «آيا مي‌دانستيد؟ لوئيس فيگو براي حضور در ايران و برنامه نود صد هزار يورو (حدود 500 ميليون تومان) دريافت کرده است.» توضيح روابط عمومي آسان پرداخت پرشين (آپ) به شرح زير ارائه مي‌شود.
به گزارش گروه ارتباطات پول‌نیوز، لوئيس فيگو ستاره پيشين تيم ملي پرتغال و برترين بازيکن فوتبال دنيا در سال 2001 به دعوت آپ براي حضور در ويژه برنامه قرعه‌کشي جام جهاني 2018 برنامه 90 که روز جمعه 10 آذر 96 از شبکه سوم سيما به‌صورت زنده پخش شد، در ايران حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به اينکه آپ پيش از اين به‌عنوان حامي مالي برنامه 90 در فصل 97-96 بوده است هزينه حضور اين فوتباليست به‌نام جهان را به‌عنوان يکي از برنامه‌هاي تبليغاتي خود تقبل کرد و به صراحت پرداخت مبلغ غير واقعي صد هزار يورويي به لوييس فيگو را تکذيب مي‌کند.

گفتني است هزينه پرداخت شده به لوئيس فيگو از هزينه‌هاي تبليغاتي آپ و مانند هر برند ديگري از هزينه‌هاي محرمانه و غيرقابل انتشار به‌شمار مي‌رود. متاسفانه بر اساس داده‌ها و اطلاعات غلط منتشر شده در شبکه‌هاي اجتماعي ملغمه‌اي از نتيجه‌گيري‌هاي غلط درباره حضور فيگو در ايران منتشر شد.
حال سئوال اصلي اينجاست که چرا اصالت و کيفيت اطلاع‌رساني اينچنين بايد قرباني اطلاعات غلط شود؟

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه کتاب سال جاری حاضر خواهند بود، همچنین حدود ۵۰ هزار عنوان کتاب خارجی عرضه می‌شود که این آمار در سال گذشته حدود ۴۵ هزار عنوان بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یاسر احمدوند در نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه کتاب سال جاری حاضر خواهند بود، همچنین حدود ۵۰ هزار عنوان کتاب خارجی عرضه می‌شود که این آمار در سال گذشته حدود ۴۵ هزار عنوان بود و بر این اساس پیش‌بینی می‌کنیم از نظر حجم بار دریافتی با افزایش مواجه باشیم و حجم آن حدود ۷۰ تن باشد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد «نشر ایران» در حاشیه نمایشگاه کتاب افزود: میزبان رویدادی با عنوان «نشر ایران» در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت هستیم که بر اساس نیاز معرفی بیشتر نشر ایران به جامعه جهانی و ناشران خارجی و کارگزاران منطقه‌ای طرح‌ریزی شده که حدود ۲۰ مهمان از کشورهای منطقه در آن شرکت خواهند کرد.

رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای غزه و فلسطین در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: هم کار نمادسازی برای پاسداشت و یادبود مجاهدت‌های مردم غزه تدارک دیده شده و هم برنامه‌های مختلفی با حضور اصحاب فرهنگ و قلم برگزار می‌شود.

احمدوند با اشاره به در پیش‌رو بودن دهه کرامت نیز یادآور شد: به مناسبت هم‌زمانی با ایام دهه کرامت برنامه‌هایی برای پاسداشت مقام و جایگاه دختران و بانوان تدارک دیده شده است.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 750730

دیگر خبرها

  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند