Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران -ایرنا-اداره کل استاندارد تهران اعلام کرد:پروانه استاندارد 18محصول از شیر آلات بهداشتی به دلیل عدم احراز شرایط استاندارد باطل شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران ،شیرمخلوط بهداشتی اهرمی مکانیکی با نام‌های تجارتی افیار،عامرکو، کاشانه، لسگه، طالع،آتیه،مهرارا، شانلی،سلطان، تضمین تک، قهرمان، اهریس،برونل، نوتریکا، سیدجلال حسینی، علی گلمحمدی آرمان، علی انوری از جمله محصولاتی است که پروانه استاندارد آنها توسط کارشناسان باطل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، شیرآلات بهداشتی کلاسیک( دیواری- حمام- توکاسه) با نام تجارتی قهرمان نیز از دیگر محصولاتی است که پروانه استاندارد آنها باطل شده است.
پروانه کاربرد استاندارد این محصولات در طول آبان ماه گذشته در جریان برگزاری جلسات کمیته علایم توسط کارشناسان باطل شده است.
از ابتدای سال تاکنون، پروانه استاندارد 26 برند شیرآلات، در جلسات کمیته علایم این اداره‌کل باطل شده‌است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم :فرانک عابدنژاد انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1735 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خمین معدوم شد

نعمت اله رضایی گفت: در بازدید صورت گرفته بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان خمین از مراکز تحت نظارت، مقدار پنج هزار و ۵۰۰ کیلو گرم انواع فرآورده‌ خام دامی فاسد و تاریخ گذشته شامل گوشت سفید گوشت ماهی و آلایش طیور توسط بازرسین واحد نظارت شناسایی و کشف شد.

وی ادامه داد: این فرآورده‌ها که عمدتا به دلیل مناسب نبودن شرایط فیزیکی، عدم اعتبار تاریخ انقضا و نگهداری در شرایط نامناسب غیر قابل عرضه در بازار و مصرف انسانی بود، با هماهنگی و دستور دادستانی ضبط و معدوم شد.

سرپرست اداره دامپزشکی خمین تاکید کرد: شهروندان و مصرف کنندگان فرآورده‌های خام دامی در هنگام خرید به تاریخ تولید، انقضا و نشان دامپزشکی حک شده در بسته بندی ها توجه کافی داشته باشند و از خرید هر گونه فرآورده خام دامی بدون بسته بندی بهداشتی جدا خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد
  • کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • صدور ۱۲۹ فقره پروانه کاربرد نشان استاندارد در استان سمنان
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • کشف گوشت قاچاق بوفالو در قشم
  • تحقق ۱۲۰ درصدی شاخص اختصاصی تدوین استانداردهای ملی در کردستان
  • کشف ۵۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های غیر بهداشتی در یزد
  • پنج هزار و ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خمین معدوم شد