Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@16:32:29 GMT

دمای ۲۲ مرکز استان به زیر صفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۰۳۴۷

دمای ۲۲ مرکز استان به زیر صفر رسید

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور ادامه دارد

خبرگزاری میزان: مرتضی ضرابی درباره آخرین شرایط جوی کشورمان گفت: با خروج سامانه بارشی از شمال شرق کشور، توده های سرد در این مناطق مستقر شده است و کاهش دمای هوای بین 8 تا 12 درجه را برای شمال شرق کشورمان انتظار داریم.

وی گفت: در مناطق شرقی و جنوب شرق کشورمان هم، کاهش دمای هوا بین 5 تا 8 درجه خواهد بود که تا فردا انتظار داریم این شرایط ماندگار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی افزود: دیشب دمای هوای 22 مرکز استان زیر صفر شد که شهرکرد با 15 درجه زیر صفر سردترین مرکز بود.

وی گفت: دمای هوای تهران دیشب به یک درجه بالای صفر رسید، وزش باد پدیده غالب نیمه شرقی کشورمان است که در برخی نقاط مثل خراسان جنوبی می تواند منجر به گرد و خاک شود.

ضرابی افزود: البته گرد و خاکی که دیروز در نوار غربی جنوب غرب کشورمان شکل گرفته بود امروز از غلظت و میزانش کاسته می شود.

وی گفت: امروز آب های دریایی خزر و خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی افزود: امروز و فردا در تهران آسمان صاف و آفتابی، همراه با جوی آرام است و پیش بینی می کنیم دمای هوای تهران در گرم ترین ساعات ظهر به ده درجه بالای صفر برسد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های پایانی فروردین گیلان با هوای لطیف بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه آسمان استان هم اکنون صاف و آفتابی است گفت: هوا استان تا پایان هفته پایدار است و دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد. محمد دادرس با اشاره به اینکه در این مدت آسمان گیلان همراه با مه غلیظ صبحگاهی و شبانگاهی است، افزود: در این مدت رگبار باران بهاری دور از انتظار نیست.  وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا هم در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.  مدیر کل هواشناسی گیلان افزود: دیلمان با دمای ۲ درجه سردترین و منجیل با دمای ۲۴ درجه سلسیوس گرمترین شهر‌های استان در شبانه روز گذشته بودند. محمددادرس، دمای هوای رشت مرکز استان را ۱۹ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۰ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • نگاهی به طبیعت بهاری شهر اردل+ تصاویر
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • روز‌های پایانی فروردین گیلان با هوای لطیف بهاری
  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • هوای خوش بهاری تا پایان هفته در گیلان