Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@10:18:42 GMT

تظاهرات مردم پاکستان در مخالفت با تصمیم ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۰۵۲۲

صراط: مردم پاکستان در اعتراض به تصمیم ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات سراسری زدند.
 
به گزارش فارس تمام شهرهای پاکستان صحنه تظاهرات مردم در اعتراض به تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا بود.
 
دانشجویان و گروه‌های مذهبی در فاصله کمی از کنسولگری آمریکا در لاهور تحصن کرده‌اند که در پی آن نیروهای امنیتی تمام مسیرهای اطراف این منطقه را با استفاده از کانتینر بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نیروهای امنیتی با اجرای تدابیر امنیتی سعی دارند از نزدیک شدن مردم خشمگین به کنسولگری آمریکا در لاهور جلوگیری کنند.
 
به گزارش دیلی اکسپرس، وکلای دادگاه عالی لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان در اعتراض به تصمیم ترامپ با بستن پارچه سیاه به بازوی خود دست به تظاهرات زدند.
 
وکلا با برافراشتن پرچم سیاه بر فراز دادگاه عالی لاهور خشم انزجار خود را از تصمیم آمریکا درباره بیت المقدس نشان دادند.
 
مردم شهر کراچی با برپایی تظاهرات گسترده به سمت کنسولگری آمریکا در این شهر حرکت کردند که با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شدند.
 
در اسلام‌آباد وکلا با برپایی تظاهرات و سردادن شعارهای ضد آمریکایی تصمیم اخیر ترامپ درباره بیت المقدس را محکوم کردند.
 
همزمان با برپایی سراسری تظاهرات ضد آمریکایی در پاکستان که از روز جمعه آغاز شد در تمام کنسولگری‌های واشنگتن و سفارت این کشور تدابیر امنیتی به اجرا گذاشته شده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سید نواف الموسوی مسئول پرونده منابع و مرزها در جنبش حزب الله گفت تمام طرف‌های بزرگ از جمله ایالات متحده آمریکا خواستار مذاکره مستقیم با حزب‌الله هستند، اما این جنبش با این خواسته آنها مخالفت کرده است.

الموسوی به المیادین گفت که اسرائیل قدرت لجستیکی برای بمباران لبنان و حتی برای بمباران غزه نداشت، اگر پلی که به صورت روزانه برای رساندن سلاح و مهمات به این رژیم برقرار شد، وجود نداشت.

وی افزود حزب الله خطوط ارتباطاتی مستقیم با برخی کشورهای بزرگ دارد که برخی از آنها از حزب الله خواسته‌اند تا گردانهای قسام شاخه نظامی حماس را به پذیرش طرح پیشنهاد شده به آنها متقاعد کنند.

الموسوی گفت پاسخ حزب الله این بوده که ملت و مقاومت فلسطین تنها طرفی است که در این زمینه تصمیم می‌گیرد.

وی تاکید کرد مقاومت اسلامی لبنان هرگز تحت هیچ شرایطی، برادران فلسطینی خود را در غزه تنها نخواهد گذاشت نه تنها از طریق سلاح بلکه حتی در کنار آنها نیز با دشمن می جنگند.

این مسئول حزب الله درباره توانمندی‌های رزمی حزب الله گفت آنچه را حزب الله طی نیم سال ذخیره می‌کرد، امروز طی یک ماه آن را ذخیره می‌کند، حزب الله انبارهای جدیدی از موشک‌های جدید هوایی، زمینی و دریایی دقیق‌تر و پیشرفته‌تر در اختیار دارد.
 

دیگر خبرها

  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • پشت پرده حمله به شهروندان چینی در پاکستان چیست؟/ دولت نوپا در اسلام آباد با بحران امنیتی دست به گریبان شد
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!
  • رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم