Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-20@04:17:24 GMT

کشف مشکل شارژ سریع در محصولات سامسونگ

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۰۷۹۷

کشف مشکل شارژ سریع در محصولات سامسونگ

ایتنا – به‌تازگی تعدادی از کاربران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اعلام کرده‌اند که سیستم شارژ سریع تلفن‌های همراه آن‌ها درست کار نمی‌کند. به‌تازگی تعدادی از کاربران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اعلام کرده‌اند که سیستم شارژ سریع تلفن‌های همراه آن‌ها درست کار نمی‌کند.
 

به گزارش ایتنا از رایورز ظاهراً پرچم‌داران شرکت‌های بزرگ با مشکلاتی بزرگ مواجه شده‌اند و شرکت‌هایی مانند اپل، گوگل و سامسونگ نیز مشکلات عجیب‌ و غریب و پیش‌بینی نشده‌ای را با همراه‌های گران‌قیمت خود به خانه مشتریان فرستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این میان، یکی از محصولاتی که تا به امروز با مشکل خاصی روبرو نشده بود، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس شرکت سامسونگ بود که ظاهراً شرایط این سری نیز دستخوش تغییر شده و مشکلاتی عجیب در این محصولات گزارش شده است.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط تعدادی از کاربران این محصولات، شاهد این هستیم که سیستم شارژ سریع تلفن‌های همراه یاد شده به‌یک‌باره از کار افتاده است.
 
گفته می‌شود، این مشکل درست از زمانی آغاز شده که وصله امنیتی سامسونگ برای این دو مدل ارائه شده است و به همین دلیل نیز گفته می‌شود که ریشه اصلی این موضوع ممکن است تنها یک باگ نرم‌افزاری باشد.

گفتنی است این وصله به‌روزرسانی در ماه اکتبر برای محصولات سامسونگ عرضه شده و تعدادی از باگ‌های امنیتی کشف شده در این دو محصول را رفع نموده بود، اما ظاهراً در کنار رفع این مشکلات، شاهد ایجاد مشکل جدیدی بوده‌ایم.

البته این مشکل، همه کاربران را تحت تأثیر قرار نداده و تعداد کاربرانی که مورد یاد شده را به سامسونگ گزارش نموده‌اند، بسیار محدود بوده است. با این وجود، سامسونگ اعلام کرده در حال بررسی این مشکل است و به‌زودی آن را برای کاربران یاد شده رفع خواهد نمود.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت

 به گزارش وبگاه خبری Reuters، کمیسیون اروپا اعلام کرد که به پلتفرم اجتماعی تیک‌تاک ۲۴ ساعت فرصت داد تا ارزیابی مخاطرات برنامه جدید خود، تیک‌تاک لایت را ارائه دهد. این پلتفرم به تازگی در فرانسه و اسپانیا راه‌اندازی شده است. این نهاد نگران تأثیر بالقوه برنامه جدید بر سلامت روان کودکان و سایر کاربران است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اقدام تیری برتون، کمیسر بازار داخلی اروپا، در این حوزه بر اساس قوانین فنی اتحادیه موسوم به قانون خدمات دیجیتال (DSA) صورت می‌گیرد. این قانون شرکت‌ها را ملزم می‌کند که برای مقابله با محتوای غیرقانونی و مضر در پلتفرم‌های خود اقدامات بیشتری انجام دهند و در صورت عدم پایبندی به این وظیفه خود، آنها را تا سقف ۶ درصد از گردش مالی سالانه جهانی جریمه می‌کند.

بر همین مبنا و طبق اعلام کمیسیون اروپا، تیک‌تاک باید پیش از راه‌اندازی برنامه جدید در ۲۷ کشور اتحادیه اروپا مخاطرات آن را به صورت دقیق ارزیابی می‌کرد. برتون با انتشار پستی در ایکس از ارسال درخواست برای دریافت اطلاعات در مورد تیک‌تاک لایت خبر داد و ادعا کرد که از هیچ کوششی برای محافظت از کودکان زیر سن قانونی در پلتفرم‌ها دریغ نخواهد کرد.

تیک‌تاک لایت که برای کاربران بالای ۱۸ سال طراحی شده است، بخشی برای اعطای پاداش دارد که به کاربران اجازه می‌دهد در ازای انجام کار‌های خاصی در پلتفرم مانند تماشای ویدیوها، لایک کردن محتوا، دنبال کردن صفحات یا دعوت از دوستان برای پیوستن، امتیاز کسب کنند. این امتیازات در نهایت می‌توانند به کوپن‌های خرید از آمازون یا کارت‌های هدیه تبدیل می‌شوند.

منبع: زاویه

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • اسرائیل کی به ایران حمله می کند؟
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳