Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نیوزویک، نتایج نظرسنجی «راسموسن» که به تازگی منتشر شده است نشان داد محبوبیت «ملانیا ترامپ»، بانوی اول آمریکا از همسرش «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور بیشتر است.

بر اساس این نظرسنجی، 53 درصد آمریکایی ها اعلام کردند که تا حدودی دیدگاه مثبتی نسبت به بانوی اول آمریکا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم 8 درصد از آن نظرسنجی که در آغاز ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید انجام شد، بیشتر است. 36 درصد شرکت کنندگان هم اعلام کردند که نظر مثبتی نسبت به ملانیا ترامپ ندارند. 11 درصد شرکت کنندگان هم هیچ نظری را ثبت نکردند.

در حالی که 53 درصد شرکت کنندگان نظر مثبتی نسبت به ملانیا ترامپ دارند، این رقم در مقایسه با رقم محبوبیت میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا کمتر است. رقم محبوبیت میشل اوباما در ماه ژانویه پیش از ترک کاخ سفید 68 درصد بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ملانیا ترامپ با وجود اینکه محبوبیت پایین تری در مقایسه با میشل اوباما دارد، دست کم از همسرش محبوبتر است. نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان داد محبوبیت دونالد ترامپ به 32 درصد کاهش یافته است. این پایین ترین رقم محبوبیت در 11 ماه ریاست جمهوری دونالد ترامپ محسوب می شود.

هیچ تعجبی ندارد که ملانیا ترامپ و دونالد ترامپ محبوبیت بالاتری در میان طرفداران جمهوری خواهان در مقایسه با حامیان دموکراتها دارند. نتایج نظرسنجی راسموسن نشان داد 87 درصد شرکت کنندگان حامی حزب جمهوری خواه اعلام کردند که طرفدار بانوی آمریکا هستند. این درحالیست که 57 درصد دموکراتها چنین نظری درباره ملانیا ترامپ داشتند.

از جمله دلایل کمتر بودن محبوبیت ملانیا ترامپ در مقایسه با میشل اوباما، رویکرد خودخواهانه دونالد ترامپ در قبال سیاست و حملات مکرر وی به رسانه های آمریکاست.

در نظرسنجی راسموسن بین 28 تا 29 نوامبر سال جاری میلادی از 1000 شرکت کننده در آمریکا پرسش شد.

نتایج این نظر سنجی در حالی منتشر شده که ترامپ  در اقدامی مضحک در حساب توییتر از یک نظرسنجی که محبوبیت وی را ۴۵ درصد اعلام کرده بود، ابراز خرسندی کرد!


انتهای پیام/

محبوبیت 53 درصدی ملانیا ترامپ در میان آمریکایی‌ها

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

به گزارش همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 847441 منبع: مهر برچسب‌ها مردان ثبت احوال خبر مهم زنان

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان