Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج ،  بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مجلس برای تقدیم لایحه پیشنهادی بودجه سال 97 کل کشور خبر داد.

وی تصریح کرد: همچنین تعدادی از وزرا رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، بر اساس اعلام قبلی نوبخت سخنگوی دولت، لایحه بودجه 97 امسال  متفاوت تر از سالهای گذشته بوده و به صورت عملیاتی تدوین می‌شود.

همچنین پس از ارائه، لایحه بودجه سال 97 کل کشور چاپ و بین نمایندگان مجلس توزیع می شود، پس از آن وکلای ملت تا 10 روز فرصت دارند که پیشنهادات خود را در مورد لایحه بودجه سال 97 کل کشور به کمیسیون های تخصصی مربوطه ارائه کنند.

کمیسیون‌های تخصصی موظفند حداکثر تا 15 روز پس از چاپ و توزیع لایحه، گزارش خود را به کمیسیون تلفیق تقدیم کنند و کمیسیون تلفیق نیز موظف است حداکثر ظرف 15 روز پس از پایان مهلت گزارش کمیسیون تخصصی، ضمن رسیدگی به گزارش کمیسیون‌ های تخصصی، گزارش نهایی خود را تنظیم و به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است و قانون راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است و قانون راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم و متنی که ابلاغ شد نظرات دولت را به صورت حداکثری جلب کرده است.

 

دیگر خبرها

  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • تخصیص بیشترین ارز برای واردات خودرو و قطعات
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • بایدن باز هم به پوتین توهین کرد
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس