Web Analytics Made Easy - Statcounter

ری- شهردار منطقه ۲۰تهران در مراسم افتتاح دفتر هیئت فوتبال حوزه شهرری از بازسازی زمین چمن طبیعی ورزشگاه شهید مدرس تا پایان سال و افزایش زمین های چمن مصنوعی محلات به ۷۶ مورد خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد صفوی در مراسم افتتاح دفتر هیئت فوتبال حوزه شهرری در ورزشگاه شهید مدرس گفت: بازسازی زمین چمن طبیعی این ورزشگاه با مساحتی بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع در دستور کار مدیریت شهری این منطقه است و تا مساعد شدن هوا نهایی می شود و شهروندان می توانند از این امکان ورزشی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفوی شهروندان منطقه ۲۰ را پیشرو در امر ورزش برشمرد و افزود: مدیریت شهری این منطقه همگام با شهروندان ورزش دوست، در امر توسعه و ایجاد زیرساخت های ورزشی نسبت دیگر مناطق شهر تهران، پیشگام بوده و با احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی، تعداد زمین چمن های محلات منطقه ۲۰ به ۷۶ مورد رسیده است.

وی ادامه داد: در راستای حفظ و نگهداشت زمین های چمن مصنوعی نیز، امسال ۱۲ زمین چمن در محلات تعویض شده است.

شهردار منطقه ۲۰ حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران و ترغیب شهروندان به ورزش های همگانی را از رویکردهای مهم مدیریت شهری برشمرد و یادآور شد: توسعه زیرساخت های ورزشی، برپایی برنامه های ورزشی اجتماع محور، جشنواره های مردمی و همایش های پیاده روی و طبیعت گردی از جمله برنامه هایی است که به صورت مستمر از سوی اداره ورزش معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ برای شهروندان تدارک دیده می شود تا زمینه ترویج ورزش های همگانی فراهم شود.

مراسم افتتاح دفتر هیئت فوتبال حوزه شهرری با حضور شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰، رئیس تربیت بدنی شهرری، مسئول امورمساجد شهرری و تعدادی از پیشکسوتان و پهلوانان ورزشی در ورزشگاه شهید مدرس برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 

 سرگرد محمد زیدی اظهار کرد: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران هفته گذشته خبری را در خصوص تخریب اموال عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش شرور منطقه خانی آباد دریافت کردند که با سلاح جنگی خود به منظور قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه کرده بود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به محض دریافت این خبر پرونده‌ای تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران طی یک هفته سرانجام روز گذشته مشخص شد این متهم پس از این قدرتنمایی از محل متواری و در مخفیگاه خود پنهان شده است.

سرگرد زیدی تصریح کرد: با به کار بردن شگرد‌های پلیس مخفیگاه این فرد شرور شناسایی و پس از اخذ دستورات قضایی نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد که طی آن متهم دستگیر و در خصوص سلاح جنگی در بازجویی اولیه و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی نیز یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد که زمیمه پرونده شده و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ امنیت شهروندان است و در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • ذخیره غیر اصولی آب به خاطر ترس از خشکسالی 
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • کنعانی: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی مستلزم همکاری‌های مشترک بین‌المللی است