Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اکران دو فیلم سینمایی «آینه بغل» و «قاتل اهلی» فیلمیران امکان اکران فیلم جدید براساس آئین نامه شورای صنفی نمایش ندارد.

ایران آنلاین /  با توجه به ثبت قرارداد نمایش فیلم «عصبانی نیستم»  و اعلام اکران فیلم در تاریخ 29 آذرماه از سوی سخنگوی شورای صنفی نمایش ،گویا اعضای شورای صنفی به آئین نامه اکران توجه نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس فصل سوم - ماده 14آیین نامه شورای صنفی نمایش : هر دفتر در هر نوبت اکران شش هفته تنها می تواند دو فیلم را در سرگروه یا به صورت آزاد اکران نماید .

با توجه به اکران فیلم «قاتل اهلی» که در تاریخ اول آذرماه سال 96 توسط دفتر پخش فیلمیران اکران شد و «آینه بغل» که در تاریخ 15 آذرماه 96 اکران شده است و با احتساب شش هفته‌ای که در آئین نامه ذکر شده است فیلمیران  نمی تواند فیلم «عصبانی نیستم» را در تاریخ 29 آذرماه در گروه آزاد اکران کند. زیرا اتمام شش هفته «قاتل اهلی» 13 دی ماه خواهد بود و برای «آینه بغل» 27 دی ماه شش هفته به اتمام می‌رسد. اگر شورای صنفی نمایش مبادرت به اکران فیلم «عصبانی نیستم» در تاریخ 29 آذر کند بالطبع تخلف صورت گرفته و باید درباره ثبت قرارداد این فیلم تجدید نظر کند. / فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای

به گزارش خبرآنلاین شجاعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اطلاعات لازم درباره چرخه سوخت، تولید کیک زرد، راکتورهای بزرگ و کوچک، توانمندی و بومی سازی ساخت قطعات یدکی‌ مورد نیاز واحد یکم نیروگاه بوشهر، پسمانداری و نظام ایمنی و بخش‌های دیگر در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی ادامه داد: مهمترین بخش نمایشگاه ارائه توانمندی کشور در تولید انواع دوتریم آب سنگین است و انواع رادیوداروهای درمانی و تشخیصی و توسعه فناوری پلاسما در پزشکی، سلامت ومحیط زیست و بحث گداخت و تولید ایزوتوپ های پایدار تلوریوم۱۳۰ و ایردیوم ۱۹۳ است.

وی گفت همچنین درباره شتابدهنده صنعتی و کاربرد پرتوها هم دستاوردهایی برای ارائه داریم.

شجاعی همچنین گفت که بخش تازه‌ای در این نمایشگاه وجود دارد به نام «زنان در صنعت هسته‌ای» که قابل توجه است.

وی تصریح کرد که ۹۰ درصد دستاوردهای نمایش داده شده در این نمایشگاه بومی شده ایران است و از این جهت برای میهمانان قابل توجه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903362

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی