Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، متن بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا و مکرالله،والله خیرالماکرین

استکبار جهانی،در پی شکستهای زنجیره ای در برابر جبهه ی مقاومت اسلامی،دست به تلاش مذبوحانه ای دیگر زده،و این بار خود به میدان آمده و با اعلام پایتختی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، در صدد انحراف افکار عمومی جهانیان برآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اقدام ابلهانه ی ترامپ،مصداق بارز حماقت سیاسی سردمداران استکبار و صهیونیسم است که قرآن کریم به آن اشاره کرده است وبارها و بارها در کلام امام راحل و رهبر حکیم انقلاب اسلامی به آن اشاره شده است.

ترامپ و نتانیاهو و ملک سلمان ،و نیز مزدوران دست ساز آنها مثل القاعده و داعش و سایر گروههای تکفیری در سراسر جهان،با گسترش مقاومت جهانی اسلام و پایداری محور مقاومت؛ایران انقلابی به تدریج چهره واقعی پلید استکبار وصهیونیسم و ارتجاع را نشان داده و خواسته یاناخواسته به گسترش و تعمیق بیداری اسلامی وجهانی کمک می کنند.

اقدام اخیر ترامپ، در واقع تیرخلاص، بر چهار دهه تلاش‌های ذلیلانه ی سران عرب و برخی گروههای فلسطینی ،برای مذاکره و سازش با رژیم غاصب صهیونیستی بود.

بی تردید این تلاش مذبوحانه به فرموده رهبر بصیر امت اسلامی ،پاسخی کوبنده تر را از ملتهای مسلمان دریافت خواهد کرد و حلقه ای دیگر از شکستهای زنجیره ای استکبار را تکمیل خواهد ساخت.

ره آورد این خیمه شب بازی آمریکایی-صهیونیستی،چیزی جز تقویت امت اسلامی،عمق یابی بصیرت انقلابی ملتهای مسلمان،به مخمصه افتادن بیشتر مزدورانی چون آل سعود و گسترش نفرت عمومی از آمریکا و سرانجام ،تحقق سریعتر فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستها در کمتر از ۲۵ سال نخواهد بود.

اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان،به عنوان تشکل پیشتاز در طرح برنامه های جهان بدون آمریکا،جهان بدون صهیونیسم و اینک جهان بدون ترور،ضمن محکومیت شدید این اقدام منفور،با اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در مراکز آموزشی کشور و در فضای مجازی،همه ظرفیت های خلاقانه و مبتکرانه ی اعضای عزیز انجمنهای اسلامی دانش آموزان و سایر تشکلهای دانش آموزی را برای این مبارزه مقدس و در دفاع از قبله اول مسلمانان و سرزمین مبارک قدس و فلسطین به کار خواهد گرفت وبرای تحقق پیش بینی الهی امام امت اسلام،در فروپاشی ومحو کامل رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین نماد تروریسم  ،از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انشالله تحقق آرزوی دیرینه امت اسلام به پرچمداری نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی و همراهی همه ی آینده سازان جهان اسلام،به وقوع خواهد پیوست.

انّهم یرونه بعیداََ و نَراهُ قریباََ.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت طی آیین زنگ سپاس معلم که در هنرستان کار و دانش جمال نصیرزاده مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این موجب افتخار است که در این مدرسه حضور پیدا کنم و یادی کنیم از همه کسانی که در گذشته هم مشغول تعلیم بودند، هم معلمانی که مشغول تلاش بودند و تمام کسانی که در اینجا علم آموختند.

استاندار خراسان رضوی افزود: هفته گرامیداشت معلم را محضر معلمان عزیز تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات آنان در نقاط مختلف استان، صمیمانه قدردانی می‌کنم. 

وی با اشاره به خاطرات دوران تحصیل خود تصریح کرد: از سال ۵۴ تا سال ۵۸ در همین مدرسه و در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کردم. بر این اساس سال ۵۶ در همین مدرسه با انقلاب آشنا شدم. 

نظری ادامه داد: تعداد شهدایی که این مدرسه تقدیم انقلاب کرده است را نمی‌توان دقیق گفت اما یکی از شهدای انقلاب در این مدرسه شهید جهانگیر نارنجی است که ما در یک میز با یکدیگر مشغول تحصیل بودیم و ایشان با توجه به فعالیت‌هایی که داشت و رفاقت صورت گرفته، موجب آشنایی بیشتر من با انقلاب شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: بعد از انقلاب شهید نارنجی وارد جهاد شد و در دفاع مقدس هم نهایتا به شهادت رسید. باید گفت انشاء‌هایی که این شهید بزرگوار در این مدرسه می‌خواند فوق العاده موثر در شکل‌گیری فکر و نگاه دانش‌آموزان بود.

وی با بیان اینکه اوایل مهر سال ۵۷ در محوطه این مدرسه شعارهای انقلابی آغاز شد، یادآور شد: پس از تعطیلی کلاس‌ها و مدرسه، راهپیمایی‌های انقلابی آغاز گردید که نهایتا منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

نظری خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: شما دانش آموزان با توجه به خون‌های با برکت شهدای انقلاب اسلامی، این مسیر را ادامه خواهید داد و برخلاف سخنان معاندین و دشمنان این ملت؛ مسیر انقلاب اسلامی در حال طی شدن است و قله‌های افتخار را در همه ابعاد ان‌شاءالله طی خواهیم کرد.‌ همچنین مشکلات و مسائل اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی حل خواهد شد و شاهد خواهیم بود که گذشته افتخار آمیز این ملت، مردم و این معلمان عزیز به آینده منور ختم خواهد شد. لذا این امر موجب افتخار ایران اسلامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند