Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس مبنی بر ضرورت تغییر سفیر عراق در کشورمان گفت: این درخواست به دلیل آن مطرح شده که بخشی از پول‌هایی که برای ویزای اربعین از مردم دریافت شد، به جیب سفیر عراق رفته است.

به گزارش صدای ایران، وی با تاکید بر اینکه ما این مسئله را فساد اداری تلقی می‌کنیم، ادامه داد: از سوی دیگر این اقدام جفا در حق مردم ایران و عراق است چراکه قرار نیست اشخاص در این مسائل ذی‌نفع باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: از آنجایی که این اقدام از مصادیق فساد است، در حال پیگیری هستیم تا با سفیر عراق در کشورمان، برخورد جدی صورت گیرد.

گفتنی است، اخیرا احد آزادی‌خواه، رئیس فراکسیون حج و زیارت از درخواست این فراکسیون از وزارت خارجه برای رایزنی جهت تغییر سفیر عراق به‌ دلیل عملکرد این سفارتخانه در صدور ویزای اربعین خبر داده است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «رفیق الصالحی» نماینده فراکسیون پارلمان الصادقون تاکید کرد که سخنان «النا رومانسکی» سفیر آمریکا در بغداد به مثابه مداخله آشکار این کشور در امور داخلی عراق است.

وی افزود: باید فوراً یک موضع گیری ملی یکپارچه علیه سفیر آمریکا و اخراج وی از عراق اتخاذ شود.

الصالحی تصریح کرد: رومانسکی به شدت شأن عراق، ملت و دولت این کشور را پایین آورده است. ما نسبت به پیامدهای تحرکات سفیر آمریکا بر حاکمیت عراق هشدار می دهیم.

«عباس المالکی» فعال سیاسی عراقی نیز روز گذشته تاکید کرد که سفارت آمریکا در بغداد به دنبال گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق و اجرای پروژه های مخرب خود است.

وی افزود: مخالفت آمریکا و انگلیس با تصویب قانون مبارزه با فحشاء در عراق به این دلیل انجام می شود که واشنگتن از انحرافات اخلاقی به عنوان وسیله ای برای اجرای سیاست های خود در برخی کشورهای منطقه از جمله عراق استفاده می کند.

پیشتر نیز «علی جابر التمیمی» کارشناس مسائل حقوقی عراق تاکید کرد که «النا رومانسکی» سفیر آمریکا در بغداد قانون‌های بین المللی را در خصوص این کشور نقض کرده است.

وی افزود: سفیر آمریکا در امور داخلی عراق به ویژه تصویب قانون مبارزه با فحشاء دخالت می‌کند که بدین ترتیب مفاد توافقنامه امضا شده میان بغداد و واشنگتن را نقض کرده است.

کد خبر 6094024

دیگر خبرها

  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳