Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، اولین نمایشگاه انفرادی تابلوی حجمی در خانه ماپار اهواز با عنوان " 3 بعدی های هدی" برای حمایت از زلزله زدگان برگزار شد.


هدی بلک در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: نمایشگاه آثار تابلوهای حجمی با نام "3 بعدی های هدا" در قالب 15 اثر را در خانه ی سنتی ماپار برای بازدید عموم برگزار کردم.


بلک افزود: برای برپایی این نمایشگاه که عوایدش برای حمایت از زلزله زدگان بود اهداف مختلفی داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش و ترغیب عموم به استفاده از متریال های ساده برای خلق آثار زیبا و حرفه ای به منظور سلامت روح و روان یکی از اهداف اصلی ام بود.


این هنرمند توضیح داد: آشنایی مردم با مکان های بالقوه ی تاریخی محل زندگیشان از جمله خانه ی ماپار، کمک و همیاری به هم وطنان  زلزله زده در استان کرمانشاه از دیگر اهدافم بود.


به گزارش خبرآنلاین، هدی بلک متولد اهواز و کارشناس ارشد علوم اقتصادی از دانشگاه علوم تحقیقات اهواز و همچنین مدرس متدهای هنری از جمله تیناب، دکوپاژ، ویترای و تابلوهای حجمی و سه بعدی و مدرس خلاقیت کودکان در مراکز کودک نیز است.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای اخلاق، نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان «آرامش در سکوت» که شامل آثار مهسا خان‌احمدی است، از جمعه هفتم اردیبهشت در نگارخانه کلک خیال برپا می‌شود.

مهسا خان‌احمدی متولد ۱۳۶۳ و کارشناس رشته تصویرسازی و فارغ‌التحصیل کاردانی رشته گرافیک دانشگاه جامع علمی کاربردی است که از سال ۸۰ تاکنون در فعالیت‌ها و مسابقات هنری شرکت کرده است. وی از کودکی از نعمت شنوایی و تکلم بی‌بهره بوده ولی امروز با افتخار به عنوان جوان برتر ایرانی بر سکوی افتخار ایستاده است. وی موفقیت‌های بسیاری در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد از جمله حضور در مسابقات بین‌المللی فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت (ابیلمپیک) که مهسا خان‌احمدی به عنوان نماینده ایران در آن شرکت کرد. همچنین شرکت در بیش از ۸۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در شهرها و کشورهای محتلف از جمله بیست و هفتمین دوره مسابقات نقاشی ناشنوایان جهانی در میلان ایتالیا و دریافت لوح تقدیر و شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از جمله فعالیت‌های خان‌احمدی است.

در این نمایشگاه ۲۱ اثر هنری در ابعاد متفاوت با موضوع تعالی انسانی و تکنیک رنگ روغن و اکرلیک به نمایش گذاشته شده است.

«آرامش در سکوت» ۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ افتتاح و به مدت یک هفته از ساعت ۹ تا ۲۰ در نگارخانه کلک خیال آماده بازدید علاقمندان است. نگارخانه کلک خیال در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار، طبقه دوم واقع است.

کد خبر 6088374

دیگر خبرها

  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو