Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@18:28:27 GMT

قطار مسیر اهواز - خرمشهر برای 16 روز رایگان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۱۸۶۸

قطار مسیر اهواز - خرمشهر برای 16 روز رایگان شد

پول‌نیوز - قطار حومه ای اهواز – خرمشهر و بالعکس به صورت چارتر از امروز به مدت 16 روز رایگان شد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، حمل و نقل مسافران به منطقه آزاد اروند به وسیله قطار و از امروز به صورت رایگان انجام می شود.
قطار فوق العاده اهواز – خرمشهر و بالعکس نیز از امروز به مدت 16 روز به صورت رایگان مسافران در مسیر اهواز به منطقه آزاد اروند جابه جایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تسهیل در مشارکت هم استانی ها در جشنواره خرید طلایی اروند هدف از این اقلام بوده است.
طی توافق انجام شده میان سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل راه آهن جنوب به منظور آسان سازی و ایمنی تردد هم استانی ها و هموطنان برای حضور در جشنواره خرید طلایی اروند هزینه آمد و شد مردم استان خوزستان با دو قطار حومه ای رایگان شد و هیچ گونه وجهی از مسافران دریافت نمی شود.

ساعت حرکت این قطار از اهواز به خرمشهر را ساعت 9 صبح و برگشت آن از خرمشهر به اهواز را ساعت 22 است.
این قطارها واگن های لوکس دو طبقه و لکوموتیو پیشرفته زیمنس دارد و در هر سیر ۲۱۶ نفر مسافر را جابجا می کند.

جشنواره خرید طلایی اروند از 14 آذر جاری در منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) کار خود را آغاز کرده و تا 30 آذر برپاست. در این جشنواره تخفیف های ویژه ازجمله تخفیف 11 درصدی خرید طلا، و نیز برنامه های شاد فرهنگی و هنری نیز تدارک دیده شده است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش روزانه چهار رام قطار نوروزی در مسیر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل راه آهن خراسان گفت: در مدت فعالیت نوروزی قطار‌های مسافربری از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه جاری روزانه برای مسافرت ۳۷ هزار مسافر در قالب ۷۷ رام قطار مسافربری از ۲۷ شهر و مرکز استان در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد برنامه ریزی شده است.

مصطفی نصیری ورگ افزود: این در حالی است که در ماه‌های گذشته و طبق روال عادی، روزانه به طور میانگین ۳۴ هزار مسافر از طریق ۷۳ رام قطار مسافربری در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد جا به جا می‌شدند.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: در مدت فعالیت قطار‌های نوروزی تاکنون هیچ قطاری لغو نشده و حرکت قطار‌ها از مبدا مشهد با تاخیر همراه نبوده است.

نصیری افزود: مسافران و زائرانی که به ایستگاه راه آهن مشهد می‌آیند حتما کارت شناسایی معتبر و بلیت هم نام به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: از آنجایی که در روز‌های جاری ترافیک در خیابان‌های محدوده ایستگاه راه آهن مشهد سنگین است مسافران برای رسیدن به موقع به قطار باید  ترافیک این منطقه را در زمان رسیدن به ایستگاه راه آهن در نظر بگیرند.

۷۰ درصد قطار‌های مسافربری برون شهری کشور پارسال به مسیر مشهد اختصاص یافته بود.

دیگر خبرها

  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از فردا
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • معرفی اشتراک اسپاتیفای و روش خرید و فعالسازی آن
  • قطارهای نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافته است
  • افزایش روزانه چهار رام قطار نوروزی در مسیر مشهد