Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید اعلام کرد، معاون مشاور امنیت ملی، اوایل سال آینده از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، ‌به نقل از هیل، دینا پاوِل، معاون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، که در ماه مارس به این سمت منصوب شد، در میان چندین دستیار دولتی دیگر حضور دارد که پیش‌بینی می‌شود دولت را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای ادامه همکاری با ترامپ از بیرون کاخ سفید در حال مذاکره است.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، پاول بدون درگیری و اختلاف و بنا به تصمیم شخصی خود از دولت جدا می‌شود.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اظهار کرد: دینا پاول در دولت یک مشاور کلیدی و مورد اعتماد بوده است. برنامه او از ابتدا این بود که یک سال در این سمت فعالیت کند. او پس از بازگشت به محل زندگی‌اش در نیویورک، همکاری با رییس جمهور در زمینه سیاست خاورمیانه را ادامه خواهد داد.

به گفته سندرز، پاول تا اوایل سال آینده میلادی در دولت حضور خواهد داشت.

اما برخی از مقامات، همچنان جدایی او را کمبود بزرگی برای کاخ سفید می‌دانند. جدایی او همچنین می‌تواند آغاز خروج مقامات ارشد دولتی پس از اولین سال فعالیت دولت فعلی به ریاست دونالد ترامپ باشد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد

مشاور معاون امور رفاهی وزیر تعاون با بیان این که طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد، گفت: در سه مرحله فجرانه ۱۴۲ میلیون بسته غذایی سر سفره مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا یحیوی اظهار کرد: نوبت سوم طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و برای ادامه این طرح یا برگشت به روال قبلی کالابرگ یا روش دیگر هنوز تصمیم‌گیری نشده است و در این مورد باید در سطح هیأت دولت تصمیم‌گیری شود.

مشاور امور رفاهی خاطرنشان کرد، دولت تا کنون در قالب اجرای سه ماه طرح فجرانه کالابرک الکترونیک ۲۸ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم نیز ۸۴ هزار میلیارد تومان بوده است و در این زمینه تا کنون ۱۴۲ میلیون بسته غذایی بر سر سفره مردم قرار گرفته و شرایط ایجاد امنیت غذایی در ۷ دهک پایین درآمدی جامعه را فراهم کرده است.

یحیوی گفت: ظرف چند روز آینده در مورد طرح کالابرگ فجرانه در دولت تصمیم‌گیری می‌شود.

در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالای خوراکی شامل (گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، شیر، ماست، پنیر، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر) با یارانه تشویقی ۲۲۰ هزا رتومان برای هر نفر یارانه بگیر در ۷ دهک کم درآمد اختصاص می‌یابد که باعث ایجاد امنیت غذایی در خانوارها شده است.

کد خبر 751068

دیگر خبرها

  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید