Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@20:26:12 GMT

حمله گرگ‌های گرسنه به پسر ۱۴ ساله

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۲۳۴۹

صراط:  وحید مرادی رئیس جمعیت هلال احمر فریمان گفت: پس از اعلام مفقودی نوجوانی ۱۴ ساله ساعت یک بامداد امروز در ارتفاعات و کوه‌های منطقه دم روباه و چین کلاغ گروه پنج نفره نجاتگران هلال احمر، گروه‌های مردمی و پلیس به محل اعزام شدند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران وی افزود: پدر این نوجوان در منطقه آبروان همراه با ۱۵۰ راس گوسفند در ارتفاعات منطقه چاه کبوتری در تاریکی شب گرفتار حمله گرگ‌های گرسنه و در نتیجه گله گوسفندان، پدر و پسر متفرق شده و از هم دور شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس جمعیت هلال احمر فریمان گفت: پدر این نوجوان ابتدا اقدام به روشن کردن آتش در قسمت‌های مختلف کوه می‌کند، ولی با توجه به این که فرزندش را پیدا نمی‌کند از نیرو‌های هلال احمر درخواست کمک کرد.
 
مرادی افزود: در عملیات جستجو جان پسر نوجوان که از حمله گرگ‌ها به کوه پناه برده بود با تلاش نیرو‌های هلال احمر، پلیس و مردم نجات یافت.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم سفیران حمایت‌های روانی (سحر) با حضور در دبستان ابتدایی دخترانه آزادگان شهرستان قزوین و برپایی فضای دوستدار کودک به دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب، آموزش‌های امدادی، مسابقه، قصه گویی، کاردستی، بازی و سرگرمی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و حمایتی ارائه خدمات کردند.

وی افزود: این مانور تمرینی در راستای توانمندسازی اعضای جوانان، افزایش تاب آوری جامعه، پیشگیری و کاهش عوارض روانی اجتماعی ناشی از حوادث و توانمندسازی و کمک به آسیب دیدگان برای بازگشت به زندگی عادی توسط تیم سحر (سفیران حمایت‌های روانی) جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

صبوری غیاثوند ادامه داد: افراد مشارکت کننده در این مانور، فراگیران شرکت کننده در دومین دوره آموزشی کوتاه مدت با عنوان «فضای دوستدار کودک پس از بحران»، تدوین شده توسط مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر استان بودند که این مانور در واقع کار عملی پایانی این افراد، بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امیدوارم با همکاری معاونت جوانان هلال احمر استان و همچنین مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر، میزان آمادگی اعضای تیم سحر را در کاهش و کنترل استرس و آسیب‌های روانی بعد از حوادث و بحران‌ها و برخی تهدید‌های بعد از وقوع حوادث با اجرای دوره‌های آموزشی و بازآموزی و همچنین مانور‌های عملیاتی، افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده