Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار هوشمند روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: وضعیت بد اقتصادی رسانه های مکتوب باعث شده است تا برخی نشریات تاثیرگذار این استان به محاق رفته و یا برخی از آنها لغو مجوز شوند.
وی بیان کرد: برخی رسانه های دیگر استان نیز به دلیل انتشار نامنظم در آستانه تعطیلی است که برای احیا و فعالیت منظم رسانه ها نیازمند کمک دستگاه های اجرایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هوشمند افزود: دراین ارتباط از مسئولان استان انتظار می رود راهکارهای حمایتی ارائه شده توسط خانه مطبوعات و رسانه استان را به مدیران استان برای همکاری با رسانه های محلی ابلاغ کنند.
مدیر خانه مطبوعات و رسانه استان بوشهر، بسط و تقویت ارتباط مطبوعات این استان با دستگاه های اجرایی، مؤسسات و نهادهای دولتی و عمومی و سایر صنوف و تشکل های قانونی را یکی دیگر از وظایف مهم خانه های مطبوعات برشمرد و گفت: ادارات و نهادهای استان می توانند به طرقی از جمله خرید اشتراک، انتشار آگهی های مناقصه و مزایده و گزارش عملکرد، چاپ آگهی های تبریک، تهنیت و تسلیت، و یا انعقاد قرارداد انتشار اخبار و اطلاع رسانی، به کمک مطبوعات محلی استان درآیند.
رئیس خانه مطبوعات و رسانه استان بوشهر ادامه داد: آموزش شیوه های حرفه ای روزنامه نگاری و فنون و تخصص های مرتبط به اعضا و کمک به اقتصاد رسانه های استان از طریق آموزش و ترویج شیوه های روزآمد مدیریت رسانه در دستور کار جدی خانه مطبوعات و رسانه استان بوشهر قرار گرفته است.
وی افزود: در ارتباط خانه مطبوعات استان بوشهر تصمیم دارد تا با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی ویژه صاحبان امتیاز، مدیران مسئول، روزنامه نگاران، خبرنگاران و علاقه مندان به این حرفه ها در دستگاه های اجرایی، سهمی در کمک به ارتقای کمی و کیفی رسانه های محلی و واحدهای ارتباطات رسانه ای ادارات و نهادها ایفا کند.
رئیس خانه مطبوعات استان بوشهر با اشاره به درخشش رسانه های استان بوشهر در نمایشگاه مطبوعات بیان کرد: رسانه های محلی استان از تأثیرگذارترین رسانه های کشور محسوب می شوند و نام برخی از رسانه های استان برای فعالان رسانه ای کشور و حتی مقامات دولتی آشناست و استقبال چشمگیر از رسانه های استان در نمایشگاه مطبوعات ناشی از موفقیت و فعالیت مطلوب آنان است.
هوشمند، با تاکید بر همکاری استانداری و سایر دستگاه های دیگر برای ایجاد مکان مناسبی برای استقرار خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: خانه مطبوعات استان در مکانی که با مساعدت شهرداری بندر بوشهر به صورت موقت در اختیار ما قرار گرفته است، فعالیت می کند که البته فضای این واحد پاسخگوی برنامه ها، برگزاری نشست های خبری و کلاس ها و کارگاه های آموزشی این خانه نیست.
وی افزود: از آنجا که تاکنون این تشکل نتوانسته از یک مکان ثابت برای انجام فعالیت های خود برخوردار باشد هیات مدیره جدید در صدد است تا با حمایت و مساعدت استاندار بوشهر خانه مطبوعات و رسانه های استان را در بوشهر احداث کند.
هوشمند گفت: خانه مطبوعات تشکلی فراگیر و از جامعیت و اعتبار بیشتری در بین سایر تشکل‌های صنفی فعال در حوزه رسانه در کشور برخوردار است.
وی اظهار کرد: ماموریت اصلی این خانه ارتقا کمی و کیفی رسانه‌های محلی است و این خانه متشکل از قشرهای مختلف فعالان رسانه ای استان بوشهر از جمله صاحبان رسانه، مدیران مسئول، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و سایر عوامل اجرایی است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت