Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی دومین قطعه حرم تا حرم پیش‌بینی کرد: در صورت تداوم این روند و نبود مشکل پیش‌بینی نشده‌ خاصی، این پروژه مهم ارتباطی 6ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عبدالمجید نژادصفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: کار اجرایی قطعه گرمسار-سمنان که بعد از آزادراه قم-گرمسار، دومین قطعه از آزادراه حرم تا حرم است دو سه ماه است که با جدیت در حال انجام است و خوشبختانه پیشرفت بسیار مطلوبی هم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، طول این قطعه را 115کیلومتر اعلام کرد و افزود: پیمانکار پروژه حجم زیادی ادوات و ماشین‌آلات راه‌سادی در منطقه مستقر کرده و از صبح تا پاسی از شب در حال کار هستند و از این رو پیشرفت کار بیشتر از حد انتظار و بسیار مطلوب بوده است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با بیان اینکه این پروژه به طور همزمان در دو بخش ابنیه و عملیات خاکی در حال انجام است گفت: در قرارداد این پروژه دو سال و 6 ماه برای نهایی شدن پروژه و افتتاح رسمی آن پیش‌بینی شده که با این روند خوب ارزیابی ما این است که اگر مشکل خاصی بوجود نیاید این پروژه 6 ماه پیش از موعد مقرر هم آماده بهره‌برداری شود.

نژاد صفوی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص دیگر قطعات این پروژه ملی مهم به ایسنا اظهار کرد: پیگیری دیگر قطعات این آزادراه در حال پیگیری است و طرح در حال ارائه به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است اما تاکنون هیچکدام از دیگر قطعات به قرارداد رسمی منتهی نشده است.

وی ادامه داد: همزمان با ساخت این قطعه کار پیگیری دیگر قطعات از سوی وزارتخانه و دیگر مسئولان ذی‌ربط در حال پیگیری جدی است.

عکس خبر آرشیوی است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم