Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:29:52 GMT

نصب 9هزار علمک در بم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۲۶۰۴

نصب 9هزار علمک در بم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  رضا اشک گفت:خط انتقال گاز به بم از دو راهی راین به طول 130 کیلومتر سال گذشته انجام شد و گاز به بم  رسید.

وی افزود:شبکه داخلی گاز رسانی شهری بم در چهار فاز انجام و در حال انجام است 400 کبلومتر لوله گذاری گاز در شهر بم و بروات انجام شده است.

اشک اظهار کرد:در فاز اول 80 درصد کار انجام شده فاز دوم 100 درصد انجام شده فاز سوم 90 درصد انجام و کار علمک گزاری انجام شده است در این سه فاز 9 هزار علمک نصب شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بم گفت:فاز چهارم در دست اقدام است حدود 80 درصد لوله گذاری گاز انجام شده است و در شهر بم 3 پیمانکارکار علمک گذاری را انجام می دهند.


اشک گفت: در بم در حال حاضر 3300 خانوار از گاز طبیعی استفاده میکنند.


فرماندار بم بیان کرد: از همه کسانی که در فازهای 1و2و3 هسنتد پیگیر باشند تا زمستان امسال از گاز بر خوردار شوند .

انتهای پیام/ح

تاکنون 9هزار علمک در بم نصب شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد مراحل قرارگاهی شدن شورای فرهنگی استان‌ها انجام شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره قرارگاهی شدن شورای فرهنگی استان‌های کشور گفت: تاکنون ۳۰ درصد مراحل قرارگاهی شدن شورای فرهنگی استان‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: کمبود اعتبار و بودجه در ضمانت اجرایی مصوبات شورا‌های فرهنگ عمومی چندان نقش ندارد.

خسروپناه همچنین گفت: بیش از ۷۰ درصد اجرای مصوبات به اراده و انجام رسالت خود دستگاه‌های متولی بستگی دارد و ارتباطی با کمبود اعتبارات فرهنگی ندارد.

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه راهبری، راهبردی، راه‌بینی و راه‌سنجی را برعهده دارد و وظیفه شورای انقلاب فرهنگی راه‌سازی و عملیات نیست بلکه باید موضوعات علمی و فرهنگی را راهبری کند.

وی با اشاره به اینکه تدوین برخی سیاست‌گذاری‌ها در استان‌ها بی‌فایده است، گفت: سیاست‌های کلی را مقام معظم رهبری ابلاغ کرده‌اند و سیاست‌های عملیاتی را شورای عالی انقلاب فرهنگی به تحریر درآورده است.

دیگر خبرها

  • نشاکاری ۲۵ درصد شالیزار‌های محمودآباد
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • هوس لاکچری در ۰۳/۰۳/۰۳
  • ۳۰ درصد مراحل قرارگاهی شدن شورای فرهنگی استان‌ها انجام شده است
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • درباره مزایا و معایب جراحی چاقی بیشتر بدانیم