Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@03:18:04 GMT

هویت جسد 2 کوهنورد دیگر در اشترانکوه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۲۸۴۰

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از مشخص‌ شدن هویت 2 جسد دیگر خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : صارم رضایی اظهار کرد: با پیدا شدن جسد چهارم هویت این فرد نیز مشخص شد.

وی با بیان اینکه جسد چهارم مربوط به امان‌الله جوکار است، افزود: همچنین جسد مجید زادتراب‌ صبح امروز پیدا شد. تاکنون چهار جسد پیدا شده است و نیروهای جستجو در محل همچنان مشغول بررسی و کاوش محل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بیان کرد: کاوش برای یافتن پنج مفقودی دیگر همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان

مسئول امدادونجات دماوند از تلاش ۵ ساعته نیروهای امدادی این جمعیت در عملیات جستجو و نجات ۲ فرد مفقود شده در ارتفاعات ساران و بولان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، سیدسجاد سمائی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات اظهار داشت: شامگاه سه شنبه 28 فروردین ماه در طی مراجعه و اطلاع حضوری به پایگاه امدادونجات کیلان مبنی بر مفقود شدن دو آقای  32 و 42 ساله در محدوده کوهستانی ساران و بولان، بلافاصله پس از هماهنگی عوامل امدادی دماوند با مرکز فرماندهی و کنترل عملیات استان تهران، 1 تیم امدادونجات کوهستان به منطقه مذکور اعزام شد.

وی افزود: افراد که با هدف پیمایش در طبیعت در این منطقه سفر خود را آغاز کرده بودند با توجه به عدم آشنایی به مسیر و تاریکی هوا ، در این منطقه مفقود شدند و عملیات جستجو و نجات جمعیت هلال احمر توسط نجاتگران مستقر در پایگاه کیلان از ساعت 20 و 30 شامگاه سه شنبه آغاز شد.

معاون و مسئول امدادونجات دماوند با اشاره به اینکه عملیات جستجو تا ساعت 1 و 20 بامداد امروز چهارشنبه ادامه داشت، گفت: بعد از 5 ساعت تلاش نیروهای هلال احمر و مجموعا 160 کیلومتر جستجوی خودرویی و جستجوی پیاده به شعاع 8 کیلومتر در این محدوده کوهستانی، دو آقای 32 و 42 ساله در صحت سلامت کامل توسط عوامل امدادی به نقطه ایمن در موقعیت پایگاه امدادونجات کیلان منتقل شدند.

4کوهنورد مفقود شده در شاه‌جهان پیدا شدند

سمائی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم که در هنگام پیمایش در طبیعت نکات ایمنی جهت جلوگیری از آسیب و گم شدگی را رعایت و در صورت بروز حادثه، با شماره تلفن 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟