Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@15:27:50 GMT

استقرارسه اکیپ راهداری درمحورهای ارتباطی بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۳۰۵۵

استقرارسه اکیپ راهداری درمحورهای ارتباطی بروجرد

بهزاد بهاروند روزشنبه درگفت وگوبا خبرنگارایرنا افزود: این اکیپ ها ازادوات وتجهیزات لازم وهمچنین 6دستگاه ماشین نمک پاش برف روب، سه دستگاه گریدر، سه دستگاه لودروسه دستگاه ماشین سبک برف روب برخورداربوده و درمحورهای ارتباطی بروجرد - اشترینان، بروجرد - اراک و بروجرد - خرم آباد برای فعالیت درمواقع لزوم مستقر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اولویت بازگشایی هنگام ریزش برف و کولاک محورهای اصلی است، اظهارکرد: برای بازگشایی محورهای روستایی نیزقراردادی با بخش خصوصی برای تهیه 6دستگاه لودر، تراکتوربزرگ و کوچک وگریدرمنعقد شده است.
رئیس راهداری، حمل ونقل وپایانه های مسافربری بروجرد بیان کرد:2 دستگاه ازاین تجهیزات درمحورروستاهای صعب العبوراشترینان وچهاردستگاه درمحورهای بخش مرکزی مستقرخواهند شد.
بهاروند اضافه کرد: همچنین به منظورجلوگیری از لغزندگی جاده ها به هنگام ریزش برف 2هزارو 500 تن نمک وشن برای پوشش محورهای ارتباطی شهرستان تهیه شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون راهدارخانه های شهرستان بروجرد به وسایل گرمایی ازجمله بخاری، آبگرمکن، پتو و مواد غذایی و بهداشتی برای ارائه به مسافران درمواقع لزوم تجهیزشده و به صورت شبانه روزی فعال است وبه رانندگان و مسافران درراه مانده به هنگام سرما و یخبندان خدمات ارائه می دهد.
شهرستان بروجرد به عنوان دروازه لرستان و دومین شهربزرگ این استان بعد ازخرم آباد دارای 540 کیلومترراه اصلی و فرعی است.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد گفت: در سال گذشته، هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده که از این میزان روکش آسفالت انجام شده، ۶۷۲.۵ کیلومتر با استفاده از توان ماشین آلات راهداری توسط این اداره کل به صورت امانی انجام شده که موجب صرفه جویی ۶ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریالی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت که به صورت امانی انجام شده، میزان ۳۱۲ کیلومتر به محورهای شریانی ،۲۴۱ کیلومتر محورهای فرعی و ۱۱۹.۵ کیلومتر به محورهای روستایی استان اختصاص داشته است.

کرد خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به اینکه نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه ها در کاهش تصادفات جاده ای نقش بسزایی دارد، تعداد هفت نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به طور کامل رفع شده است.

شایان ذکر است استان سیستان و بلوچستان دارای بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت ترانزیتی وجود بندر چابهار و پایانه های مرزی روکش آسفالت محورها می تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.

کد خبر 6093830

دیگر خبرها

  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان