Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث حضور 3 بازیکن ذوب‌آهن به عنوان سرباز در تراکتورسازی از نیم فصل دوم لیگ برتر به موضوع اختلاف دو باشگاه تبدیل شده و در چند روز گذشته شاهد مصاحبه‌ها و موضع‌گیری‌های مسئولان دو تیم علیه یکدیگر بودیم که مصاحبه تند کاظم محمودی علیه سرپرست ذوب‌آهن و در پی آن بیانیه باشگاه که در آن به سرپرست تراکتورسازی حمله کرده بود آخرین اتفاق میان دو باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از بیانیه باشگاه ذوب‌آهن عنوان شده که کاظم محمودی با رانت و لابی جانشین ایوب ذوالفقاری،‌ سرپرست پیشین این تیم شده است. در همین رابطه ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: من نمی‌دانم باشگاه ذوب‌آهن چه مطلبی در مورد من نوشته است و این موضوع را اولین بار است می‌شنوم ولی بهتر است دو باشگاه من را وارد دعوای خود نکنند، ذوب‌آهن از تراکتورسازی ناراحت است نام من را چرا وسط می‌آورد؟

وی افزود: من با کاظم محمودی در ارتباط هستم و احترام میان ما حاکم است. تا زمانی که در تراکتورسازی بودم در خدمت تیم بودم و الان هم که مسئولیت ندارم از بیرون برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

ذوالفقاری در پایان گفت: آجرلو صلاح دانست من در فصل جدید در کنار تیم نباشم. به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!