Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - فرماندار شهرستان علی آباد از توابع استان گلستان بر ترویج و فرهنگ سازی استفاده صحیح از آب در بین کشاورزان و بهره برداری از چاه های موجود تاکید کرد.

به گزارش ایرنا حسن هدایتی روز شنبه در جلسه کارگروه آب، خاک، کشاورزی، منابع طبیعی و کشاورزی شهرستان با اشاره به خشکسالی سال های اخیر اظهارکرد: افزون بر نیمی از اقتصاد علی آباد کتول وابسته به بخش کشاورزی است وبهینه سازی مصرف آب در این بخش نقش موثری در کاهش آسیب های بحران آب و نیز رونق کشاورزی منطقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کاهش مصرف آب و صرفه جویی به ویژه در بخش کشاورزی از اولویت های این حوزه است و لازم بوده که مسئولان در خصوص مدیریت مصرف اطلاع رسانی کنند.
هدایتی در ادامه بر حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و رفع موانع فعالان این حوزه تاکید کرد.
چگونگی تامین آب اراضی زراعی، تامین نهاده های کشاورزی از قبیل کود، سم و سایر موارد و بیمه محصولات کشاورزی و سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شهرستان علی آباد با چهار شهر علی آبادکتول ، فاضل آباد ، مزرعه و سنگدوین و 76 روستا در حدود 35کیلومتری شرق گرگان واقع است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد