Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@17:47:22 GMT

رونمایی پوستر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر +تصویر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۴۲۳۶

رونمایی پوستر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر +تصویر

پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر امروز توسط "محمد مهدی حیدریان" رونمایی شد.

به گزارش شریان نیوز،پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر امروز با حضور "محمد مهدی حیدریان" رئیس سازمان سینمایی و "ابراهیم داروغه زاده" دبیر جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

 

این پوستر که توسط "حمیدرضا بیدقی" طراحی شده در حاشیه مراسم آغاز به کار هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر در غیاب اهالی رسانه و به صورت نمادین رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

"محمد مهدی حیدریان" رئیس سازمان سینمایی در ابتدای این مراسم گفت: ما همواره تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم با بهره گیری از استعدادهای خوب بستری را برای تولید آثار سینمایی مطلوب و رسیدن به آگاهی فراهیم کنیم. برای رسیدن به این اهداف همیشه دست به دامان هنرمندان عزیز کشورمان هستیم تا بتوانیم در ایفای این نقش بیش از گذشته کوشا باشیم.

 

منبع:فردا

برچسب هاسینمافجرپوستررونماییهنرمندانجشنواره مطالب مرتبط ماجرای ازدواج دوباره گوهر خیراندیش
ستاره فوتبال از ستاره سینما خواستگاری کرد
دلیل بچه دار نشدن رضا عطاران از زبان خودش
شخصیت سال مجله «تایم» در 2017
نمایش «ویلایی ها» در جشنواره هند
میلیاردرهای سینمای ایران را بشناسید
ضبط آخرین سکانس‌های «به وقت شام» حاتمی‌کیا در دمشق

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد