Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزنه برداران آذربایجان غربی در رقابتی سنگین، جهت انتخابی تیم وزنه برداری استان، در پیرانشهر با هم رقابت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورد پیام، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت شامگاه روز جمعه  مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی استان آذربایجان غربی به میزبانی پیرانشهر در سالن ورزشی انقلاب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم آوندی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار کوردپیام گفت: مسابقات پرس سینه و ددلیفت (بدون لوازم) قهرمانی استان و چند جانبه انتخابی کشوری به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) به میزبانی شهرستان پیرانشهر برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این مسابقات که به مدت ۲ روز در سالن ورزشی انقلاب شهرستان برگزار شد، ۲۵۰ ورزشکار از شهرستان های پیرانشهر ، تکاب ، اشنویه ، خوی ، ماکو ، سلماس ، چالدران ، مهاباد ،ارومیه و میاندواب در ورن های ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰، ۱۲۵، ۱۴۰ و مثبت ۱۴۰ با هم به رقابت پرداختند.

آوندی تصریح کرد: این رقابت ها در دوره های سنی جوانان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بود و نفرات برتر این مسابقات به عنوان تیم منتخب استان آذربایجان غربی در مسابقات پرس سینه و ددلیفت کشوری که ۲۹ آذرماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر