Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:13:13 GMT

ارتقای رتبه دانشگاه آزاد به 128 جهان در پایگاه ESI

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۴۷۶۳

ارتقای رتبه دانشگاه آزاد به 128 جهان در پایگاه ESI

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای رتبه این دانشگاه به جایگاه 128 جهانی، در آخرین به‌روزرسانی پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (Essential Science Indicators (ESI خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد رهبر با اعلام این خبر افزود: تعداد مقالات دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه Clarivate Analytics  (Web of Science) از مرز 60هزار مقاله گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشگاه در حال حاضر دارای 60 هزار و 511 مقاله ثبت‌شده در این پایگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جایگاه این دانشگاه در پایگاه استنادی طلایه‌داران علم تامسون رویترز (Essential Science Indicators (ESI در آخرین به‌روزرسانی در 18 آبان 1396، به جایگاه 128 جهانی رسیده است، گفت: بر اساس این گزارش، آمار آخرین مقالات دانشگاه آزاد اسلامی 41هزار و 48 مقاله است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، وی خاطرنشان کرد: علاوه بر رشد کمی مقالات دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه (Clarivate Analytics (Web of Science، نه تنها شاهد رشد ثبت مقاله‌های علمی در این پایگاه استنادی هستیم، بلکه در کنار آن متوسط ارجاعات به مقاله‌های ثبت‌شده نیز افزایش پیدا کرده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره سرزمین من با هدف کمک به تحکیم و وحدت در زمینه هویت ملی برگزار شده است.

هاشمی افزود: در استان بوشهر آیین‌ها و سنت‌های قدیمی وجود دارد که از نسل‌های گذشته به نسل فعلی منتقل شده و ما وظیفه داریم آنها را نگه داشته و به نسل بعد منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: برخی از این سنت‌های قدیمی کنار گذاشته شده و هدف ما از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جدید با آیین‌های سنتی استان بوشهر است.

معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز در این جشنواره دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف آیین‌های قدیمی جنوب را به همکلاسی‌هایشان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی