Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس گفت: شناخت رفتار و اخلاق خود و اطرافیان تاثیر به‌سازیی در بهبود روند برقراری ارتباط با دیگران دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موفقیت کتاب مهندسی رفتار نوشته نویسنده و محقق موفق محسن اکبری‌نیا نویسنده و فروش فوق العاده این کتاب در چاپ‌های اول و دوم، به بهانه خوبی برای گفت‌وگوی با این نویسنده تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه در خصوص شرایط استقبال مخاطبان از کتاب، بیان داشت: چاپ اول کتاب به سرعت به فروش رفت و چاپ دوم نیز تا به حال فروش خوبی داشته است، که نشان از استقبال بسیار خوب مخاطبان دارد.

اکبری‌نیا با اشاره به موفقیت کتاب در فروش و استقبال مخاطبان، گفت: محتوای کاربردی کتاب مهندسی رفتار که با مطالعه و نگاه کارشناسانه به شکلی ساده و قابل فهم برای عموم نوشته شده است، دلیل اصلی علاقه مخاطبان به حساب می آید.

وی در ادامه با بیان اینکه این کتاب در جهت شناخت خود، دیگران و راه‌های نفوذ به ایشان تألیف شده است، تصریح کرد: هر کدام از ما در طول روز بارها به افرادی که توانایی انتقال درست مطالب و منظور خود را ندارند بر می خوریم یا خودمان به چنین مشکلی دچار هستیم، که تداوم این روند سبب بروز اختلالاتی در روند زندیگ افراد می شود، و من به عنوان یک نویسنده و فعال اجتماعی که در این زمینه مطالعاتی دارم، تصمیم به نگارش کتابی برای بهبود شرایط این افراد گرفتم.

نویسنده کتاب مهندسی رفتار به نگارش کتاب بر اساس مدل رفتاری DISC، اشاره کرد و اذعان داشت: این مدل رفتاری برای رسیدن به تصمیمات درست و متناسب با روحیات فرد در ازدواج، انتخاب رشته تحصیلی، خانواده و استخدام کاربرد دارد، که اساس کتاب مهندسی رفتار نیز بر اساس مدل رفتاری DISC تألیف شده است.

وی درپایان باتوجه به تاثیر مطالعه این کتاب در افراد، افزود: مخاطب با مطالعه کتاب و درک مفاهیم آن می تواند توانایی‌های خود در برقراری ارتباط و شناخت دیگران را تا حد بالایی افزایش دهد و به نوعی این کتاب پلی برای برقراری ارتباط بهتر با اطرافیان می باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 

به مناسبت روز جهانی کارگر، نشست خوانش و تحلیل کتاب «خاک کارخانه» اثر شیوا خادمی، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، توسط موسسه فرهنگی هنری حقوق و هنر با حمایت موسسه پژوهش تعالی حقوق از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ در سالن خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

در این برنامه که ورود برای عموم آزاد و رایگان است، وحید آگاه (عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) طراح و دبیر رویداد، در مورد ابعاد حقوقی مطرح در تحولات مربوط به این کارخانه، سخن می‌گوید. شیوا خادمی (عکاس و نویسنده کتاب) از تجربه پنج سال پژوهش در مورد این کتاب توضیحاتی را ارائه می‌دهد و خسرو معصومی (نویسنده و کارگردان سینما) از تجربه ساخت فیلم در فضاهای مختلف کارخانه و خاطرات خود به عنوان یکی از فرزندان کارگران کارخانه بیان می‌کند. نوید پورمحمدرضا (نویسنده و پژوهشگر مطالعات شهری) نیز از تاثیر کارخانه بر بهشهر و خرده فرهنگ‌هایی که‌ به واسطه کارخانه شکل گرفته، سخن می‌گوید. همچنین، الهام کردا (بازیگر تئاتر و سینما) بخش‌هایی از کتاب را برای حاضران قرائت می‌کند.

"خاک کارخانه" ثبت تجربه‌های ناشنیده‌ترین حلقه‌های زنجیره کار در ایران، تاریخ شفاهی یک صنعت و روایت یک مکان است از زبان زنان و مردانی که شورمندانه محیط کارشان را دوست داشته‌اند و با تعطیلی آن، طعم فقدانی بزرگ را چشیده‌اند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899019

دیگر خبرها

  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم