Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی اورزانس گفت: گاز گرفتگی در یک مرکز کار آفرینی در شهرداری باعث مسمومیت 5 نفر شد.

مجتبی خالدی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت: ساعت 11:26 ظهر امروز وقوع حادثه مسمومیت با گاز co در مرکز کار آفرینی شهرداری اقبالیه به اورژانس اعلام شد. بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در این حادثه 5 نفر مسموم شدند که به بیمارستان بوعلی قزوین منتقل شدند. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش تماس‌های دریافتی در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا هشتم فروردین ۲۲ هزار و ۳۱۵ تماس با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با هدف پاسخگویی حداکثری به گردشگران و همشهریان تعداد کارشناسان پاسخگو به صورت موقت افزایش یافت تا بتوانیم در ارائه خدمت‌رسانی صف انتظار را به حداقل زمان ممکن برسانیم.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده جمیع پیام‌های دریافتی در این مرکز در قیاس با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است که این موضوع مبین اعتماد شهروندان و گردشگران در این ایام به مرکز ارتباطات مردمی است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اینکه شهروندان و گردشگران کارشناسان مرکز ۱۳۷ را به عنوان یک مشاور امین برای خود تلقی می‌کنند را نکته‌ای مثبت تلقی و برای آینده نیز باید به‌گونه‌ای برنامه ریزی کرد تا بهترین پاسخگویی و پیگیری را به عنوان نماینده مردم داشته باشیم و با سرعتی بیش از پیش برای رضایت مردم حرکت کنیم.

قاسمی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد تماس گردشگران ۴۹۹۴ تماس بوده که در سال جاری این آمار با رشد قابل توجه به ۶۵۹۲ تماس رسیده است.

وی از گردشگران خواست در صورت دسترسی به تلفن همراه هوشمند و اینترنت به نرم‌افزار «اصفهان من» مراجعه و یا با برقراری تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ آخرین اطلاعات مورد نیاز خود در حوزه‌های مختلف همچون اقامت، گردشگری، مراکز بهداشتی و حمل‌ونقل را دریافت کنند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش تماس‌های دریافتی در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا هشتم فروردین ۲۲ هزار و ۳۱۵ تماس با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شده است.

وی تصریح کرد: هدف ما در شهرداری اصفهان و اداره ارتباطات مردمی بر این است تا گردشگران نوروزی بهترین خاطرات را در اصفهان در ذهن خود ثبت و ضمن پاسخگویی به سوالات آنان پیگیر مطالبات مرتبط با شهرداری آنها نیز خواهیم بود.

کد خبر 739772

دیگر خبرها

  • برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • ثروت‌آفرینی با پرورش الاغ
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد
  • مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) رفع شد