Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@07:50:34 GMT

سورپرایز عجیب مالک باشگاه نفت برای بازیکنان تیمش!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۵۸۲۹

مالک باشگاه نفت تهران پاداش عجیبی برای بازیکنان این تیم در صورت شکست ذوب‌آهن در نظر گرفته بود.

قبل از بازی تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران که عصر روز چهارشنبه هفته گذشته در اصفهان برگزار شد، اتفاق جالبی در رختکن تیم میهمان رخ داد. پیش از آن بازی حمیدرضا جهانیان بازیکنان تیمش را جمع کرده و به آنها می‌گوید: «در صورت پیروزی در این دیدار برای شما سورپرایز خواهم داشت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان درخشان از این حرف مالک باشگاه خود روحیه گرفته و منتظر این بودند تا تعداد سکه‌هایی که جهانیان برای آنها در نظر گرفته را بشنوند!

مالک نفتی‌ها در ادامه به بازیکنان گفت؛ اگر بتوانید مقابل ذوب‌آهن پیروز شوید کادرفنی این تیم تغییر خواهد کرد! در واقع این سورپرایزی بود که جهانیان برای بازیکنان نفت در نظر گرفته بود که با خنده‌های معنادار آنها همراه شد!

حمید درخشان هم در واکنش به این صحبت‌های مالک باشگاهش گفت: ما دنبال این نیستیم تا سرمربی حریف‌مان برکنار شود.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

لرستان به گواه مستندات و دیواره‌نگاره‌ها اولین سرزمینی‌ در تاریخ بشره که موسیقی و رقص گروهی در اون وجود داشته و ریشه بخش مهمی از موسیقی جهان رو باید در خاک لرستان جستجو کرد. سرزمین رقص و آواز و دلاوریهای مردان و زنان لر که در طول تاریخ افتخارهای بسیاری رو برای ایران زمین آفریده است. ویدیویی دیدنی با اجرای موسیقی بی‌نظیر و زیبای لری را ببینید. منبع: viral vids

 

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی