Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد دشت ورامین گفت: با توجه به جمعیت، حداقل استانداردهای بیمارستان ۱۵ خرداد پاسخگوی نیاز مردم شهرستان‌های جنوب شرق استان نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، علی فتحی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط و امکانات درمانی برای بیمه‌ شده‌های سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان 15 خرداد اظهار داشت: منطقه جنوب شرق استان تهران به جهت بحث سوانح ترافیکی، بحث نزاع‌ها و به دنبال آن بیمارانی که برای درمان مراجعه می‌کنند، شرایط خاصی دارد؛ از طرفی در بخش بستری نیز با محرومیت‌هایی بسیاری روبه رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران با توجه به جمعیت و حداقل استانداردهای این بیمارستان تخت‌های بستری کافی را در اختیار ندارد، که این امر سبب نارضایتی‌ بسیاری از بیماران شده است.

رئیس بیمارستان شهدای پانزده خرداد دشت ورامین تصریح کرد: اورژانس بیمارستان دارای 22 تخت بود که با افزایش بیماران سعی داریم این میزان را به 45 تخت افزایش دهیم، از طرفی تعدادی از بیماران هم که نیاز به ICU دارند باید مدّت‌ها در اورژانس منتظر بمانند تا نوبت به آن‌ها برسد، به لحاظ قانونی هم نمی‌توان بیمار پذیرش نکرد، امری که با افزایش ظرفیت مجاز بیماران سبب نارضایتی و دلخوری‌ بیماران را فراهم می‌کند.

فتحی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران مستلزم این است که مسئولان شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیگیری‌های لازم در مورد ارتقاء امکانات بیمارستان موجود در قرچک، بیمارستان خصوصی در شهرستان ورامین و بیمارستانی که در پیشوا شروع به ساخت کرده‌اند را داشته باشند، تا ما بتوانیم این کمبود تخت‌ها را جبران و پاسخگوی مردم باشیم.

انتهای پیام/

R7840/P41362/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد