Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون عملیات سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر از یافتن هشت پیکر جانباخته حادثه اشترانکوه لرستان خبر داد و گفت: عملیات جستجو برای یافتن آخرین کوهنورد مفقود شده حادثه ارتفاعات اشترانکوه لرستان، تا عصر امروز ادامه دارد.

شاهین فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: با اعلام سازمان هواشناسی، برف و کولاک تا ساعاتی دیگر در منطقه آغاز می شود و امیدواریم تا آن زمان، سید علی حسینی تنها فرد مفقود شده این حادثه پیدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از کوهنوردان خواست نکات ایمنی را رعایت کنند و در مناطقی که بارش برف بوده حضور پیدا نکنند چون با توجه به نرم بودن برف هایی ابتدایی، احتمال وقوع بهمن بسیار وجود دارد.
فتحی با تاکید بر این که کوهنوردان در مناطق غیر آشنا در فصل های برفی حضور پیدا نکنند، گفت: این تیم کوهنوردی نیز به علت آشنا نبودن به منطقه در هنگام برگشت، دچار تحلیل قوا شدند و نتوانستند از محل وقوع حادثه فاصله بگیرند.
به گزارش ایرنا، 15 کوهنورد مشهدی پنجشنبه شب گذشته برای صعود به اشترانکوه، عازم شهرستان ازنا در استان لرستان شده بودند که در برف و کولاک گرفتار شدند.
صبح روز گذشته( جمعه) پس از اعلام خبر گرفتار شدن تعدادی از کوهنوردان در ارتفاعات اشترانکوه لرستان، نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند که توانستند تا پیش از تاریک شدن هوا، 6 تن از کوهنوردان را نجات دهند.
اجتمام**3377 ** 1569
خبرنگار: سمانه زین العابدین * انتشار: علی حبیبی
**آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین

به گزارش قدس آنلاین، مقامات محلی گفتند که در پی بارش شدید باران مداوم در بسیاری از مناطق استان گوانگدونگ در جنوب چین در روزهای اخیر، چهار نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر ناپدید شدند.

بر اساس اخباری که دیشب منتشر شده، سه نفر در شهر ژائوکینگ جان باختند و قربانی دیگر نیز یک امدادگر در شهر شائوگوان است.

۱۰ نفر مفقود شده از شهرهایی از جمله شائوگوان و چینگ یوان هستند و عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد.

بارندگی شدید اخیر بسیاری از شهرهای جنوب چین را تحت تاثیر قرار داده است که این امر به آسیب دیدن خانه‌ها، مسدود شدن جاده‌ها و رانش زمین منجر شده است.

تاکنون حدود ۱۱۰ هزار نفر از ساکنان شهر گوانگدونگ تخلیه شده اند و ۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر به صورت فوری اسکان داده شده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله