Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@20:40:56 GMT

رضا عبدی در «رادیو جمعه» ایفای نقش می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۶۴۹۷

رضا عبدی در «رادیو جمعه» ایفای نقش می کند

به گزارش ایسکانیوز به نقل از رادیو ایران، تهیه کننده و هنرمندان برنامه «رادیو جمعه» به دیدار رضا عبدی پیشکسوت برنامه های طنز صبح های جمعه رفتند تا از حال وی با خبر شوند.

رضا عبدی هنرمند پیشکسوت از جمله اهالی رادیو است که بیش از نیم قرن سابقه‌ فعالیت در عرصه تئاتر، تلویزیون و رادیو دارد. شنوندگان رادیو و مخاطبان برنامه «رادیو جمعه» صدای او را در قالب کاراکتر «آمیز عبدالطمع» در برنامه «صبح جمعه با شما» و «عبدل بیزینس» می شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رضا عبدی در سخنان کوتاهی بیان کرد: هر هفته برنامه «رادیو جمعه» را می شنود و علاقمند به برنامه است و می خواهد بار دیگر آمیرزا عبدالطمع باشد که این پیشنهاد با استقبال ساجد قدوسیان تهیه کننده «رادیو جمعه» روبرو شد و نمایش کوتاهی با محوریت آمیرزا در منزل وی ضبط شد.

این نمایش و گفتگوی رضا عبدی ۲۴ آذر ساعت ۹ صبح از آنتن رادیو ایران و برنامه «رادیو جمعه» شنیده می شود.

503

رادیو جمعه گوینده رادیو رادیو ایران صبح جمعه با شما

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟

سریال «بدل» به کارگردانی علی مشهدی که قرار بود در کنداکتور ایام نوروز باشد که به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد قرار است بعد از «هفت سر اژدها» سر از شبکه سه درآورد. کارگردان این سریال در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام کرده است که «بدل» در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری است و ۱۰۰ درصد بعد از «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق از جمله بازیگرانی‌اند که در سریال تلویزیونی «بدل» بازی می‌کنند. همچنین چند بازیگر جدید هم در این سریال معرفی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد.
علی مسعودی معروف به علی مشهدی همچون کار‌های دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ قسمت آماده پخش خواهد شد. او که بازیگر و نویسنده مجموعه‌های طنز است در چند سال اخیر بیشتر خودش کارگردان آثار و نوشته‌هایش بوده است. او در این سریال هم به ایفای نقش پرداخته است.

«بدل» در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

علی مشهدی کارگردانی سریال‌های «آخرخط» و «نوروز رنگی» را در کارنامه دارد و همچنین نویسندگی سریال‌های کوچه اقاقیا، سه دونگ سه دونگ، ساعت خوش و سه در چهار را بر عهده داشته است. حمد معظمی به‌تازگی در گفت‌وگویی با تسنیم اعلام کرد که تصویربرداری سریال «هشت پا» که در سکوت خبری اتفاق افتاد به پایان رسیده است. مدتی پیش سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگو و معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس از پشت صحنه این مجموعه دیدن کرد و در سخنانی اهمیت ساخت فیلم‌های پلیسی و تأثیر آن در بالا رفتن آگاهی خانواده‌ها در خصوص برخی موضوعات که جوانان و فرزندان آنها را تهدید می‌کند (اشاره به بلای خانمان‌سوز مواد مخدر، اعتیاد و برخورد پلیس با سوداگران مرگ) پرداخت و به فیلم‌سازان با توجه به نیاز‌های جامعه و استقبال بسیار زیاد مردم از ژانر‌های پلیسی، در خصوص ساخت فیلم‌های هنری فاخر تاکید کرد.

سردار منتظرالمهدی همچنین از ساخت چندین سریال دیگر از جمله؛ ناریا، ازازیل، هشت‌پا، دفتر یادداشت، غریبه و بازنده خبر داد و گفت: ژانر‌های پلیسی دارای جذابیت‌های خاصی است از این رو مخاطبان بسیاری خصوصا بزرگسالان را به سمت خود سوق داده است، بنابراین باتوجه به اهدافی که داریم، باید با ساخت فیلم‌های پلیسی، شرایطی فراهم کنیم تا خانواده‌ها با استقبال بیشتری به تماشای ژانر‌های پلیسی بپردازند. خنه سریال جدید کارگردان «بچه‌مهندس»

علی غفاری این روز‌ها کارگردانی سریال «رخنه» را برعهده دارد، یک درام معمایی با محوریت هوافضاست که سال گذشته کلید خورد. داستان این سریال به اقتدار موشکی ایران برمی‌گردد که بازیگران مختلفی در آن به ایفای نقش می‌پردازند و مهدی شفیعی، تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، نادر فلاح، سپیده خداوردی، مریم کاویانی رامتین خداپناهی، علیرام نورایی، از جمله بازیگرانی‌اند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. علی غفاری پیش از این فیلم و سریال‌های مختلفی را به تولید رسانده که «بچه‌مهندس» از جمله آنها است.

منبع: رکنا

tags # سریال ، تلویزیون ، صدا و سیما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران