Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صبوری رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی گفت: شهروندان استان آذربایجان غربی باید با صرفه جویی و مصرف بهینه گاز طبیعی شرکت گاز استان را در تامین این موهبت یاری کنند.


سخنگوی شرکت گاز استان با اشاره به اینکه با چند اقدام ساده می توان در مصرف گاز صرفه جویی کرد اظهارکرد: استفاده از بخاری های گازی متناسب با اتاق مورد استفاده، خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاقهای بلا استفاده، تنظیم دمای اتاق در حالت دمای رفاه ( 18 الی 21 درجه) استفاده از پرده های ضخیم برای پنجره ها، عایق کاری لوله های شوفاژ از جمله اقدامات ساده ولی موثر در کاهش مصرف گاز طبیعی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: صرفه جویی در گاز طبیعی امکان بهره مند ساختن دیگر شهروندان استان از این نعمت خدادادی را فراهم می کند که امیدواریم مردم نیز با همکاری و رعایت چند اصل ساده ما را در این هدف مهم یاری کنند.


وی با تاکید بر اینکه جاگذاری نامناسب دود کش بخاری و استنشاق گاز مونو اکسید کربن از مهمترین دلایل حوادث منجر به فوت شهروندان است تاکید کرد: استفاده از وسایل گازسوز استاندارد، رعایت نکات ایمنی و پرهیز از گذاشتن دودکش بخاری در سطل آب می تواند به کاهش حوادث منجر به فوت شهروندان گردد.


صبوری گفت : نصب درست وسایل گاز سوز از طریق وسایل استاندارد هم اقدامی بسیار موثر در کاهش حوادث است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد : شماره تماس 194 امداد گاز نیز به طور شبانه روزی در خدمت شهروندان قرار دارد تا در صورت بروز هر گونه مشکل با آن تماس حاصل کنند

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان